"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Photobucket


Wednesday, November 30, 2011

Happy Birthday and Happy Wedding Day... ^_-



First, SELAMAT HARI LAHIR!!.. wahh, sudah bertambah lagi angka kamu eh?.. walau angka yang bertambah... tapi kamu tetap sentiasa kekal muda kan?.. jadi igauan semua spesis malaya.. haks!.. aceceh.. kembang semangkuk nampak??... hehehe.. so, harap dihari lahir kamu.. kamu telah menemukan hadiah yang begitu istimewa dalam seumur hidup kamu.. aku mengucapkan TAHNIAH!... jaga dan hargailah "HADIAH" itu sebaik-baiknya...



SELAMAT PENGANTIN BARU!!... walaupon kamu tidak mempelawa aku hadir hari bersejarah kamu, aku tetap mendoakan kebahagian buat kamu dan pasangan kamu... ;) (kalau kamu jemput pon aku mmg pasti tak hadir... x sanggup deh tgk kamu bersanding.. jeless pasal kamu dah mendahului aku.. mau meraung aku! :p )

So, selepas ini.. terpulang buat kamu mahu DELETE aku dari hidup kamu terus.. sesungguhnya kamu memang berhak berbuat begitu.. tapi, aku tetap memuja kamu dibalik bulan diawan yang gelap bersama ombak rindu beralun.. TERIMA KASIH sudi pinjamkan cahaya bintang berkedip untuk seketika dalam hidup aku... seperti yang pernah ku beritahu.. kamu terhebat yang pernah aku kenal... ;)

Sunday, November 06, 2011

SALAM AIDIL ADHA...



Bila ayam dah tak selera makan,
Kambing pula resah,
Lembu pura2 buat gila,
Unta jer nampak cool,
Tu tandanya raya korban dah dekat.

SELAMAT HARI RAYA KORBAN..

Ku lihat wajahnya, gaya jalannya,
Matanya persis dirimu,
Ku keliru…
adakah ini rindu?
ku amati suaranya..
“eMBeeK”
Eh kambing rupanya tapi kenapa seiras wajahmu?


Selamat Hari Raya AidilAdha!

Hmmm.. Raya Haji tahun nih aku kena keja daa.. nak wat camna kan? berkorban apa saja.. nak korban harta tak ada.. korban tenaga jer laa.. hehe.. so, salam hari raya haji deh!.. sori tak leh nak story pepanjang nak tidor barang sepicing kojap.. malam nih kena bertongkat mata.. uhuhu

OUT!