"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Photobucket


Monday, May 28, 2012

WELCOME BACK..


Holaa... hmmm lama rasanya aku tak mengayat dalam umah gelap aku nih kan?.. banyak sangat peristiwa pahit, sedih, duka, suka yang aku alami membataskan aku untuk mengayat gedik al manje gitew kat si nih... dan sebetulnya jiwa aku kacau lagi mengacaukan... otak aku BLURR.. gelap, malap, pahit, lesu, TUMPUL AKAL nak merapu kerepek...  mesti korang cakap aku nih tak habis2 ngan problem kanz?.. atenya nak wat camne kanz.. bukankah tiap ujian yang Allah datangkan buat hambanya untuk menguji setakat mana tahap keimanan hambanya itu dalam menanganinya... Allah tidak akan membebani hambanya dengan ujian melainkan dengan kesanggupan hambanya.. errkkk betul dak ayat aku nih??.. hentam aje la labu kanz?.. yg penting aku paham.. kome tak paham buat2 arr paham ok?.. hehe.. dan sebetul2nya lagi aku rindu windu bangat ngan umah gelap aku nih... so, aku come back buat korang yg slalu skodeng itew... maka jamahlah juadah kerepek merepek al mengayat gedikz aku ni haa... ^_-




Siang tadi sempat gak aku singgah library pinjam 2 buah novel al cinta cintan masyuk nih haa... mesti nyampah kanz?.. time ngular kat area tingkat 3 sambil skodeng dokter2 ensem kat laluan berdekatan.. well aku tetap sama tak berubah! nakal dan manje gitew.. al gatal gedikz pon ade.. tp ala malu meow meoww uu... auwww... nyamfah i kanz!... hehe.. hmmm.. lama gak rasanya aku dah tak mentelaah buku novel nih sejak duk perah keringat makin naik size lemak badan aku kat Hospital nih.. asyik duk kojer.. makan.. kojer...  makan.. tapi dak juga kaya2... poket jer hari makin tipiss.. pasal lebih makan dari kojer... ngeee...  ^_^



Wokeh... gue mau chow dulu... ada free time gue come back mengayat gedikz dalam ini umah gelap!... PEACE LOVE!! astalavista babe... daa... ^_-

Monday, May 21, 2012

UNTUKMU SAYANG



Keindahan pelangi adalah
Keindahan wajahmu sayang
Yang sering bermain di mata
Hatiku ini

Keharuman bunga kasihku
Hanyalah untukmu sayang
Bagaikan pantai dan lautan
Takkan terpisah

Kasih sayangku ini
Hanyalah untukmu
Kutelah berjanji
Kaulah yang satu
Dalam hatiku ini
Untuk selamanya
Oh sayang
Oh.. Oh..





Untukmu sayang...

MY LOVE


An empty street, an empty house
A hole inside my heart
I'm all alone, the rooms are getting smaller.
I wonder how, I wonder why, I wonder where they are
The days we had, the songs we sang together.(oh yeah)

And all my love, I'm holding on forever
Reaching for the love that seems so far

So I say a little prayer
And hope my dreams will take me there
Where the skies are blue, to see you once again... my love
.
All the seas from coast to coast
To find the place I Love The Most
Where the fields are green, to see you once again... my love.

I try to read, I go to work
I'm laughing with my friends
But I can't stop to keep myself from thinking. (oh no)
I wonder how, I wonder why, I wonder where they are
The days we had, the songs we sang together.(oh yeah)

And all my love, I'm holding on forever
Reaching for the love that seems so far

So I say a little prayer
And hope my dreams will take me there
Where the skies are blue, to see you once again... my love.
All the seas from coast to coast
To find the place I Love The Most
Where the fields are green, to see you once again...

To hold you in my arms
To promise you my love
To tell you from the heart
You're all I'm thinking of

Reaching for the love that seems so far

So I say a little prayer
And hope my dreams will take its there
Where the skies are blue, to see you once again... my love.
All the seas from coast to coast
To find the place I Love The Most
Where the fields are green, to see you once again... my love.

Say it in a prayer (my sweet love)
Dreams will take it there
Where the skies are blue (woah yeah), to see you once again my love. (oh my love)
All the seas from coast to coast
To find the place I Love The Most
Where the fields are green, to see you once again.... My Love.