"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, July 31, 2011

COPY BY FACEBOOK




By : Jadikan Dia Jodohku Yang Terbaik ♥


Selami Lah Perasaan ini..




Wahai mereka yang mempunyai hati..

Dengarkan bicara hati ini..

Kalbu seperti tertusuk duri..

Merasakan diri hampir mati..


Ukhwah dicipta untuk dikongsi rasa..
Membina barisan untuk ke syurga..
Mencari kebenaran yang tiada had nya..
Supaya tiada ada yang binasa..



Wahai Sahabat ku mari masuk kedalam hatiku..

Akan aku curahkan perasaan ku kepada mu..

Aku tidak akan aku susah bersama mu..

Tetapi Akan ku pastikan senang ku , kau bersama ku..




Masa tiada tukar gantinya..

Begitu juga ukhwah yang dibina..

Marilah sayangkan semuanya..

Bina Kasih Cinta Antara Kita..




Wahai insan yang membaca..

Ini semua adalah luahan hati dan rasa..

Kesedihan dan tangisan yang kamu semua tidak melihatnya..

Ingin jadikan ukhwah kita seperti keluarga..




Gurauan senda menjadi pemanis ukhwah..

Supaya ukhwah tidak menjadi sampah..

Perasaan seseorang dibuang bersepah..

Adakah Ianya akan Tabah..?




Wahai insan yang mempunyai rasa..

Mari dengar selami budi bicara..

Aku sayangkan hubungan kita semua..

Agar dapat korang saling memahami setiap hati dan jiwa..




Andainya aku sudah tiada..

Jika tidak disedekahkan Al – Fatihah & doa pun tiada apa..

Yang penting bagi ku Ukhwah antara kalian semua Terjaga..

Walaupun aku akan dilupa..




Mari ku buka tingkap rahsia..

Akan ku kongsi senang bersama semua..

Tetapi susah ku kan simpan di satu satu sudut pelusuk dunia..

Agar tidak menambahkan masalah kalian semua..




Biar ku sendirian tanpa bicara..

Gusar jika mengguriskan jiwa semua..

Akhir kata penutup bicara..

Aku Rindukan Kalian Semua..




Assalammualaikum..




~Salam Hadrah~

12/12/12 – 12.21 am