"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, June 15, 2014

BERDUA


Berdua...
Hanya mahu berdua denganmu
Biar tiap detik berlalu
Hingga tertinggal satu titik
Degup jantungku harus terhenti
Aku cuma mahu berdua
Tinggal berdua denganmu


Berikan aku jiwa untuk bercinta
Getarkan hatiku dengan kuasa saktimu
Kita hanyut didalam rindu
Bersama fatwa dendangan sabda cintamu
Meresap mabuk ke jiwa sang pecinta
Tunjukkan arah mana harus kulalu
Arah yang satu
Destinasinya hanya kamu


Berikan aku nafas
Nafas cinta yang bugar
Berhias dengan senyuman
Walau ku tahu...
Cinta juga adalah air mata
Dan aku rela
Asalkan kita bersama
Hingga hujung nyawa


Berdua...
Hanya ingin berdua
Nikmati detik-detik ini
Hingga tertinggal satu titik
Aku pergi
Nafas terhenti
Cintaku pasti temani



~Hirne Saris

*The most precious possession that ever comes to a man in this world is a woman's heart.