"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Monday, May 10, 2010

Teristimewa buat semua kalian yang skodengs.. ^_-


Kawan..
Aku punya kawan yang ramai..
Aku punya kawan untuk bicara..
Aku punya kawan untuk ketawa..
Tapi, adakah aku punya kawan
Berteman terus penghujung usia??

Kawan..
Aku mudah mendapat kawan
Dimana-mana pasti ketemui kawan
Walau dimana saja berada..
Mahupun di ruang maya
Laman cyber yang bisu
Hingga terbuat aku mengukir senyum
Kadang menghambur gelak tawa..
Benar gembirakah kalian punya aku sebagai kawan??





Kawan..
Jujurkah kalian berkawan denganku?
Tanpa aku merasa tertipu? .. di khianati??
Tanpa langsung tertanam benih curiga?
Bukan menjadi kawan yang makan kawan
Dalam diam menikam aku??.

Kawan..
Walau apa pun cara aku atau kamu melayan..
Kamu semua tetap istimewa buat aku
Telah pun berada diam duduk kemas dalam kalbu..
Terima Kasih sudi menghulur salam buatku..
Aku Sayang Kamu!!




:: Azwa Safwa ::