"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Monday, April 19, 2010

BERMIMPI LAGI ..



Lautan takkan mampu menampung air mata
Mentari tak tersuluh mendung ku di jiwa
Semakin bayang mu pudar
Semakin tersiksa dan tanpa ku rela
Gugur semangatku mengharung dunia

Mengapa harus kau mengalah
Pada dugaan kau menyerah
Sedaya ku tadah gelisah
Namun tanpamu aku rebah
Katakan ku masih di hati
Walau helah tak ku peduli
Asal lena tak dikejuti
Kerna ku masih bermimpi lagi

Mungkin kau dah berubah tidak seperti dulu
Mungkin dunia serba indah bila jauh dariku
Nyatakanlah kekurangan ku
Agar kan sempurna menghiasi hidupmu
Sebak kesepian tanpa belaianmu

Mengapa harus kau mengalah
Pada dugaan kau menyerah
Sedaya ku tadah gelisah
Namun tanpamu aku rebah
Katakan ku masih di hati
Walau helah tak ku peduli
Asal lena tak dikejuti
Kerna ku masih bermimpi lagi

Tak sanggup aku walau sedetik ku kehilanganmu kasih
Kerana ku percaya cinta abadi selamanya
Biar hilang dalam genggaman
Cintamu akan ku kejarkan
Berdua bersatu hingga nafas terakhirku

Mengapa harus kau mengalah
Pada dugaan kau menyerah
Sedaya ku tadah gelisah
Namun tanpamu aku rebah
Katakan ku masih di hati
Walau helah tak ku peduli
Asal lena tak dikejuti
Kerna ku masih bermimpi lagi



"I love this song so much.. I dedicated this song for my secret love.. U are the only one in my heart.. I love U so much dear.."