"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, June 10, 2010

Cakaran Ghimau..ngaummm!!


Time bohsan kanz best lak aku baca buku nih.. "CAKAR HARIMAU".. Tips Kebahagian Rumahtangga.. hehehe.. slalunyer bibir aku yg x brapa nak sexy nih rajin no nyebut time kengkawan aku ada problem ngan laki dorang.. mmg lancar jer mulut aku suh dorang wat cakar ghimau.. kuang kuang kuang.. apo maksud jelas makna dia aku enggak tahu deh!?.. biasa la aku kan very de pandai cakap dari reti buat?.. haha .. so, bila dah selongkar isi peyot buku tuh.. baru arr aku tauu... ooo camtuh ker?! paham.. paham..hehehe.. perghh.. nasib aku masih de belum berlaki.. idak mau aku praktik sampai lebam berbirat bunge cinta aku kerjakan dengan penuh belaian rakus x hingat.. grrr.. wakaka.. opsss.. jangan fikir biru kuning ok... bersihkan minda anda dari think black dog dot dot.. hahaha ;p

So, aku ceduk sket arr tips pe yg aku paham dak berapa clear paham tuh.. maybe kena praktik real dulu kot?.. haruss paham benor.. hehehe..

Mulai dengan langkah satu kanz, si isteri.. (ingat tau "ISTERI".. bukan awek or scandal!.. paham!?.. harammm tuh.. uhuhu) perlulah mengurut tengkuk suami dengan penuh kasih sayang memandangkan bahagian itu terdapat banyak urat tegang yang perlu diuraikan.. idak arr nnt suami nih rasa tegang al muka x pueh ati jer nenguk kita kanz?.. ;p

Langkah dua pula, mengurut pada bahagian bahu hingga ke lengan and diikuti langkah tiga dengan membuat "jemput-jemput" al gedikz pada bahagian tulang belikat..

Bagi langkah empat dan lima, bagi sentuhan yang pling cukup penting and perlu kreatif dan ia dimulai dengan "Cakaran Harimau" yakni menggunakan kuku pendek yg bermula dari bahagian tengkuk membawa ke pinggang... tp klau kuku panjang pon aku rasa ok kot? baru arr rasa pedih berbirat.. mesti jerit melolong sedap sakit.. hahaha ;p

Ok, cakaran tadi harus diselang-selikan dengan urutan labah-labah.. imagine arr camne nak buat.. huhu.. bermula dari pinggang hingga ke bahagian tengkuk... perlu dilakukan dengan manje2 and penuh kasih sayang tau... idak hasilnya kurang jadi sedap.. heheh

Langkah enam lak ialah dengan menggenggam kedua-dua tapak tangan dan kemudian tepuk2 pada bahagian belakang badan suami dari atas hingga ke pinggang. bagik dia kesedapan yang tak terhingga.. sedap badan arr.. nak pikir nakal arr tuh?.. ekeke

Hasilnya.. yakni "bonus" tambahan di mana setelah diurut, suami berasa tenang dan seronok... i cakap u.. selepas itu kanz, berikan bisikan kalimah penuh sayangg.. wat arr sore al manje gedik dik dik kat telinga suami seperti " abgg bucuk.. sayang cinta padamu" or dalam hindi slang.. " me tum fe piyar kar pi hu " walahhhh... cairr beb!

Sekian, wassalam... pasal lampu dah pon padam kanz??.. wakakaka.. ;p
Jangan bilang aku nih gatai lak duk ngayat menda nih yerr.. tp mmg gatai ponn.. pasal nyamok geget arr.. hehehe.. ok, aku pon OUT lah!