"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, June 24, 2010

CINTA TAKKAN MATI


" .. biar
pohon-pohon rebah
tanah-tanah jadi rekah
laut sungai bergelora
tanahair tak lagi bahagia
kita harus berpegangan jari
menyentuh hati ke hati
kerna cinta itu takkan pernah mati - .. "

credit: Pena Alam aka Pa'Al, 131009


Hmmm... so sweet puisi nih.. walau pendek terkesan pada hati aku..
tiba rasa aku nak mengayat..




biar..
musim bertukar musim
malam berganti malam
hari berganti bulan
detik berganti waktu.....
jangan pernah lupa
jejak pada tanah tercinta
ikatan ukhwah terjalin
bibit rasa mesra berpadu
dalam satu jalinan kasih
erat kukuh dalam genggaman
abadikan setiap sudut
sememangnya cinta takkan pernah mati.. ~ZH

yaa.. rindu sangat waktu, saat, jam dan minit kita semua bersama.. walau pada asalnya kita tidak pernah langsung kenal antara satu sama dengan yang lain.. tapi kemesraan jalinan ukhwah dari kalian bagaikan kita telah lama berkenalan.. jangan pernah matikan cinta itu..


To all Volunteers JKM "Team Building siri 2/2010" ...
You are the best in THE WORLD..
see u all at GAZA..