"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, March 31, 2011

senangnya dalam hati...

OPERATION OFF


OPERATION ROOM AND BABY ROOM



STERIL ROOM AND PANTRY



Hehehe... camni arr keja aku tiap-tiap hari.. kemas, cuci, susun, atur, lepak, makan dan makan lagi.. kadang juga buka, suluh, tekan dan cucuk?.. haha.. mesti dah pikir lain nih kan?.. terpulang arr nak pikir apa kanz.. yg penting citer aku tak de blue tape 18 xxx daa.. ekeke... walau orang nampak keja camni nampak remeh, tapi aku happy giler... tak cam keja aku yg sblum nih ngadap pc sampai nantuk, pastu bersoal jawab ngan client sampai muka merah pijau, jenuh drive bila time kena gi outstation.. dan bla bla.. kadang buat sampai aku jadi stress minda, tutup segala nafsu nak berdating geli geli den .. pasal fokus nak cari duet nak bayar "utang".. hehe.. sampai ada org tension ngan aku coz kurang kasih sayang?? kasih terabai?.. hahaha.. so k la kanz?.. kumbang bukan seekor... kumbang2 lain manyak kanz kat c nih yang bleh fahami aku kanz? kdg wat aku malu meow2 tapi mahu dong dong ahh... ekeke.. ceh, apa da terlari topik citer pasal kumbang laks!?... pusing balikk.. hehe


OPERATION ON



2 gambo nih aku snap time operate fetal disstress.. mmg stress arr sket nak kuarkan baby tuh dalam perut ibu dia.. bukan kita org yg stress tp org yg nak kena bedah perut tuh arr yg stress.. hehe.. tugas aku menenangkan dorang.. kira bg sokongan moral.. agar operation berjalan dengan lancar.. So, amacam ada ciri2 aku bleh jadi ibu yang solehah x aku nih?.. diam plak baby tuh dalam pangkuan aku.. oh, dimanakah bakal suami aku yg sebenar-benarnya?.. x sabar rasanya nak punya anak bersama kamu nih.. cepat arr kuar jgn arr sembunyi lama benor! hahahaha... aku memang dah mereng!.. :p


Apa pon aku mmg teruja sgt dapat tgk live operation ibu bersalin.. bukan tuh aje.. operate mata, punggung, kaki dan segala macam aku dah tgk.. huhu.. walau sebenarnya dulu aku nih lemah semangat yang terlampau amat.. tenguk darah pon aku dah bleh pitam.. lg arr nak tenguk anggota badan di toreh ngan pisau?.. mmg rasa ngeri.. serasa badan aku yg rasa di toreh?.. tapi Alhamdulillah dah masuk 3 bulan aku kerja... segalanya ok.. mental dan semangat aku kuat!..


Kalau ada rezeki lebih dan segalanya berada pada paras normal seperti dulu.. aku mahu sambung belajar kembali.. tgk rakan sebaya yang berjaya dalam hidup?.. ada yg jadi doktor? pensyarah? peguam? punya bisnis maju??.. tiba rasa sedikit kesal dalam hati.. tapi entah la.. tak tahu bila nak start?.. coz aku tak mahu lg membazir waktu aku dengan sia-sia studi last aku kembali frust.. cam minah jenin.. segala yg aku rancang berkubur... apa pon ada satu tempat yang aku nak pergi.. moga impian aku terlaksana.. InsyaAllah..