"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Saturday, March 12, 2011

malam ini....






Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam



Entah... aku tak tahu apa rasa yang harus aku lahirkan.. segalanya telah berakhir.. benar, seperti yang telah aku jangka diawal permulaan kisah... biarlah.. keputusan pun telah dibuat.. aku terima dengan redha.. pasti ada hikmah yang tersembunyi dibalik kejadian yang berlaku.. aku lepaskan rasa amarah, benci dan rasa sakit hati pergi jauh-jauh...

Mak... abah... maafkan anakmu ini.. aku tak mampu mempertahankannya... dan aku tak mampu lagi membohongi diriku.. aku dah cuba sedaya upaya.. namun, perancangan Allah tiada siapa boleh menduga.. Terima kasih Ya Allah.. akhirnya Kau makbulkan doa dan permintaanku...

Hmmm... tadi my snepartners aku calling.. dia ajak aku join balik biz kitaorg.. coz aku dah lama tido?.. huhu.. cam biasa byk gak ayat2 pedas dia basuh kat tinga aku nih... adiehh.. mmg bisa berbisa.. tp aku tak marah.. mmg byk yg betul apa yg dia pot pet kan tuh... cumanya aku nih jer cepat patah semangat bila ada ujian datang bergoncang kuat!.. dia dah siap daftarkan aku gi kursus cas power energy untuk aku pd 2 & 3 /4/11 nih!..now, aku perlu bertukar! berubah?.. jd new wawa!.. huhu.. so, aku pon bilang OK.. ya, aku perlu BERTUKAR!.. kan? hehe

Time to sleep.. coz esok masuk shift pagi lak.. so, OUT lah..