"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, August 19, 2011

Puisi RINDU MILIKMU




Kalau rindu bisa ditahan
akan kutahan bagai bulan mengambang di awan
Namun rindu bagaikan air mengalir
Diruang mana sekalipun
Akan tetap mengalir
Terus mengalir....uhuhu



Rinduku padamu...
Takkan pernah pudar
Walau setiap hari kita bertemu
Kau bertamu depan mataku

Rinduku untukmu....
Telah ada dalam diriku
Telah ku letakkan satu tahta disinggahsana
Rindu itu tempatmu beradu
Tak bisa hilang walau ku seru

Aku merinduimu...
Dalam tasbih namamu
Tak pernah terusir dari lidah
Ia akan terus membara
Hangat membakar gelora cinta
Kerna kita telah bersama
Hatiku milikmu
Bersama rindu dikalbu

* Rindu Milikmu.............



:: MAKCIK BULAN ::