"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, December 08, 2019

SAAT SEBELUM DIIJAB KABUL


Bila lihat gambar kawen ni...teringat kata2 arwah abah dan mak.. 😢

Masa arwah abah sihat :
"kamu kalau ada kawan, kenalkan dengan abah.. Nanti bila abah tak de kamu buat sorang sorang"..

Masa arwah abah sakit :
"Jaga mak.. Jaga adik-adik"

Ayat mak...
"Kawinlah wa... Ada orang nanti jaga kamu. Adik-bradik tak boleh selamanya bantu bila sakit.. Kalau mak tak de siapa nak jaga kamu.. "

Bila sayap kanan telah hilang..
Mampukah aku bertahan bila sayap kiri aku kini lemah...
Bisakah aku terbang tinggi..
Mencapai indahnya awan..

😭😭😭