"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, April 01, 2009

WARKAH BUAT.. MAMA MELAKA ^_-



Maaf, andai kesibukan aku hari hari kadang terbuat aku terlupa seketika tentang kamu.. bisa membuatkan kamu memikir tentang ada apanya situasi aku adanya kini.. benar??.. mungkin juga tidak?.. ah, biarkanlah aku berteka-teka.. namun kamu tak perlu risau.. kerana kamu memang "still always in my mind.." ya, manakan bisa aku melupai kamu bukan? walau kadang hari hari aku yang sibuk memungkinkan aku tiada kecukupan waktu mengutus kabar berita selalu tentang aku untuk kamu.. lagikan pula untuk mengatur ayat ayat panjang tersusun luah bicara dalam rumah gelap ini.. tiada cukup masa sayang.. mesti marahkan aku kan??.. ya, benar kini aku kembali sibuk.. menyibukkan diri dengan hal-hal selalu.. selagi kudrat ku termampu.. kamu pun tahu bukan aku perlu melakukan itu.. kalau tidak nanti aku akan jadi orang yang tidak karuan.. punya segala macam yang negatif dalam pemikiran.. maaf, andai ayat-ayat ku berbelit memungkinkan kamu sukar fahami.. jangan marahi aku ya.. :: senyum sampai ke telinga ::



Wahh.. sudah jejak 31 tahun kamu ya?.. bagaimana rasanya meniti umur ini??.. gembira? teruja? atau sayu??... terkejut? aku mengingati tarikh lahir kamu? atau sedikit terkilan kerana lewat mengucapkan pada kamu??.. ya, memang sengaja ku pilih pada tanggal 1/4/09 untuk "wish your birthday" pada kamu dalam rumah gelap aku, luah bicara lubuk hati aku.. mengapa 1 tidak 31??.. kamu tahu, 1 itu amat istimewa pada aku tentang kamu itu.. kamu satu satu sahabat yang benar serasi dengan jiwa aku walau kadang berbicara kita nun jauh berbatu.. namun dihati dekat selalu.. dari satu juga menjadi dua.. ya, aku menyukai no 2.. tiada 1 manakan ada no 2 bukan??.. agak dapat tangkap maksud aku tak??..

Mahu ku titipkan lagi kata-kata buat kamu dalam warkah ini sempena Hari Lahir kamu.. tapi otak ku memberat dan mata ku berair pula.. walau banyak perkara dalam fikiran aku mahu ku kongsikan dengan kamu.. namun ia seakan tidak terlontar disini.. jemari ku jadi tandus untuk mengetuk papan kekunci keyboard ini.. maafkan aku ya?? nanti ada masa aku bercerita lagi seperti dulu.. seperti selalu..

Buat kamu sahabatku.. HS@SC, SELAMAT HARI LAHIR SAYANG.. segala yang terbaik ku doakan buatmu.. jangan pernah mengalah dengan tiap ujian yang didatangkan buat kita.. hadapilah dengan rasa syukur dan rendah diri.. kerana tiap yang berlaku itu ada hikmahnya.. maafkan aku.. seperti biasa tidak mampu menjadi sahabat yang baik dihati kamu.. namun kamu tetap sahabat terbaik dihati aku selamnya.. hug and kissess buat kamu..

Oh ya, hampir aku terlupa.. semoga sempena hari lahir kamu ini, aku doakan juga kamu bisa lagi menimang cahaya mata.. semanis dan secomei aku ya?.. mungkin juga sekacak hero pujaan aku ??.. mahu tak? atau mungkin twin??.. mari ku tiup perut kamu agar nanti bakal anak buahku bisa tumbuh dgn kuat, lahir dengan selamat dan membesar seperti abang dan kakak2nya.. kamu jangan marah ya?.. :: senyum ::

Mohon undur diri.. OUT!