"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Monday, June 08, 2009

Layannn...



Ku jenguk dirimu dalam impian..
Ku tilik wajahmu dalam khayalan..
Ku simpul kasihku dalam lipatan..
Ku pendam rinduku dalam diam.


Malam terang bertaburan bintang..
Kerdipan cahaya bergemerlapan..
Aku hanya mampu memandang..
Untuk hampiri terasa segan.


Makan tak kenyang tidur tak lena..
Asyik terkenang orang di sana..
Hati resah bagai nak gila..
Apa dibuat serba tak kena.


Mata terpejam tapi tak lelap..
Belum lena sudah mengingau..
Fikiran runsing jiwa tak tetap..
Semakin hari semakin kacau..


Wajah terlukis diruang mata..
Senyum terpahat mengocak rasa..
Renungan semalam tampak biasa..
Tapi sekarang sudah berbeza..
Mungkinkah itu petanda cinta??


:: AS with luv ::