"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, January 01, 2012

WELCOME 2012


Salam Tahun Baru 2012 daa.. wah dah masuk tahun baru dah eh?.. so sedar tak sedar 2011 dah pon meninggalkan aku.. yang penuh suka duka yang tak bleh nak ucap and luah ngan kata..

Well apa pon masa lalu adalah sejarah, hari ini adalah goresan, Hari esok adalah harapan. Selamat datang tahun baru 2012. Seiring dengan perginya kenangan, menyambut harapan. Selamat tinggal kenangan, selamat datang harapan..

Semoga kehadiran Tahun 2012 membawa banyak kebaikan, rezeki bertambah lebih baik dari sebelumnya dan terhindar dari segala musibah. All the best for me..