"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, December 11, 2008

rampok de rembat..



Sorry.......
Aku memang curi puisi ni dari blog kau.
Sebab aku tahu kau tulis MEMANG untuk aku.
Hah... kau tahu aku memang nakal kerana sanggup mengambilnya tanpa bagitahu.
Dan kerana kenakalan inilah aku berjaya meletakkannya di blog aku ni.
*Kau marah ke tak, ekekeke aku tau mesti kau tak akan marah punya.
Maklum ler akukan.... kau sayang aku kan?

Aku nak nangis sekarang ni....
Tapi aku tetap control ayu supaya kau tahu aku memang ayu... uhuhu

Terima kasih sebab ciptakan puisi tu untuk aku.
Selalunya aku jer yang cipta puisi... sesekali orang ciptakan memang meraung tahap gaban bintang Aries. Aku tak mo buat ayat jiwang.. takmo... takmo sebab aku memang dah jiwang karatz ni.

Memang angin beliung takder ni... tertiber rasa ribut jer
Memang..memang... memang aku memang begini.
Kau pun faham kan. Maklum dah lama kenal.
Oke.... dah lama sangat bermadu kasih dengan PC ku ini.
Untuk hari ni kebencian kerana kejujuran dipermainkan oleh PC aku sendiri
Aku ditipu bulat-bulat macam bola. Maka aku memang nak jauhkan diri dengan benda kotak ni. Dia memang takder dosa... tapi sebab kesilapan tektikal aku bersalah faham dengan orang. Eeee.... PC.... aku.... grrrrrrr.........

Dah sejuk hati nanti.... aku kembali berbaik-baik semula dgn sikotak huduh ni.
Terima kasih sebab kejiwangan, kebrutalan, kemerengan, kemengongan, kepala angin puting beliung otak aku ni masih diterima baik oleh kau wahai sahabat. Walau terkadang aku tahu... Banyak yang aku tulis buat kau terguris rasa dengan tingkah ku ini. Untuk hari ini.... aku memang tak nak berjuang. Takmo jadi serikandi. Takmo...takmo...takmo.... benci... menyampah... penat.... dengan PC mangkuk hayun ni. Eeee... rasa nak debik jer!

Tapi....
Aku janji
Aku balik nanti...
Aku masih serikandi.
Masih menjadi serikandicinta yang istimewa dimata orang yang memang sayangkan aku. Tadi kau ngakukan aku ni sahabat tersayang? Nanti aku balik, kepala otak aku tak akan peduli lagi dengan hal orang lain kat luar sana, sebab aku tau masih ada orang yang sudi... ermmm sudi .... sudi nak baca puisi aku ni kan. Macam kau... macam dia tu... mereka tu.... kan..kan...kan....

Kau jaga diri bebaik...
Doakan kemerengan aku ni tak lama supaya cintaku masih pada puisi itu.
Moga nanti berlambak gedabaklah ilham datang untuk aku menulis puisi "CINTA" untuk kau baca... dan mereka-mereka yang memang mencintai cinta. ahhh.... Dun wori lah aku memang sukar dijangkakan kan..kan..kan.... nanti okelah tuh.

Thanks ya, puisinya indah amat. Nanti kalau kau bikin lagi... aku curik lagi hik hik hik
Last..... sayatetapsayangawakselagiawakmasihsayangsaya

wasalam
Cek her

*Hari ni aku bukan serikandi
Bukan...bukan...bukan.... Hari ini aku adalah aku yang selalu mengong!
Jiwa kacau atau tengah kacau jiwa?
Woitttt............ jangan ada yg terkena virus ni oke.

caucincau




hahaha... aku pon curik gak ayat-ayat kamu nih dr sudut itew.. marahkan aku? marah arr.. marah arr.. kita suka.. kita suka.. suka ati arr.. kita pon pakar tau dlm cilok mencilok, rembat merembat.. tp fail dlm ilmu goda menggoda.. selalu kena goda ada arr.. nyamfah makcik! ekeke.. ketawa mengekek.


td masuk kejap MP.. pasal ntah nak bagi komen, kotak komen dia ghaib.. terjengah2 kita duk kat luar main ngan cahaya lilin.. 2 3 4 kali kita cuba tembus.. cam tu gak! MP bengung blik ker?? last.. kita rayau arr kat lorong2 gelap berteman cahaya lilin.. iee seramm.. hehehe