"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, December 12, 2008

pergi... pasti kembali..


Saat nanti bila kau pergi
Jauh dari aku
Jangan sesekali lupa
Aku selalu ada disisimu
Selalu dekat dalam hatimu
Selalu mahu kau melihat aku
Dari ruang matamu

Saat nanti kau pergi jauh
Tinggalkan aku
Jangan sesekali lupa
Aku selalu ingat pada kamu
Dalam seribu bahasa rindu

Saat nanti kau pergi
Aku menanti hingga kau kembali
Kembali pada waktu yang dulu
Menemani aku seperti selalu
Tanpa jemu

Saat kau pergi
Hingga kau kembali
Aku masih disini
Untuk terus di ingati
Dari seorang insan
Disayangi dalam sekeping hati



* Tiba saat tekad aku mahu melangkah pergi dalam diam-diam tanpa kalian sedari, kala saat bahagia diambang.. ternyata kalian lebih dulu melangkah dari aku.. menari kata terus menoktah ayat. seperti kalian, aku jua punya impian.. harapan dan keutamaan.. FAMILY!

dalam 2 tahun ini.. mengenali kalian.. banyak keajaiban berlaku dalam hidup aku.. dalam saat dahulu sering aku tertanya dimana sahabat? dimana kekasih?.. telah DIA hadirkan aku dengan 2 insan yang benar serasi dengan jiwa aku.. memberikan aku dapat merasai apa yang tersimpan, menikmati semua sentuhan rasa yang selama ini tak pernah aku rasa.. tak terluah dalam hati.. terus merubah segala tentang diri aku.. yang dulu aku terlalu begitu sinis dan punya terlalu banyak sikap negatif.. tentang segala.. lebih lagi tentang kaum adam.. biar kita sebenar hanya bicara pada maya?.. aneh sekali kuasa Ilahi itu.. Alhamdulillah.. akhirnya kesakitan aku kembali pulih anugerah penawar yang dihadiahkan buat aku.. cinta itu terlalu unik buat aku..

tika ini aku terlalu sebak memikir kalian berdua.. seperti biasa bila airmata aku sudah mengalir... ayat mengayat aku terus mati.. buat korang.. aku sayang sangat pada korang.. Always Love and Miss you..

pada mereka yang sudi menjengah blog mawarcinta yang seperti "hidup segan mati tak mahu ini.". aku ucapkan jutaan terima kasih.. biar kadang ia kosong dengan pena mengayat baru.. kalian tetap jengah kemari.. aku pun sayang korang sebab suka baca pena mengayat aku yang ntah apa-apa tu.. keep in touch ok?.. kita nak kembali menyibukkan diri semula.. bila kita punya idea untuk mengayat semula, kita kembali daa.. tinggalkan link anda untuk kita ziarah anda kembali.. nak letak email ngan no phone pon blehh.. hehehe

GO... GO.. CHAIYUK!! ^_^