"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Monday, July 20, 2009

Menuju Puncak..


Pagi semalam aku dianugerahkan pencapaian BM (Bronze Manager) dalam MLM yang aku buat.. apa lg kalau x product SNE.. bermakna aku telah menapak setapak anak tangga lagi.. Aku tak tau nak ceritakan bagaimana situasi hati dan rasa aku tika itu.. entah seronok? sedih? atau apa ya??.. lihat saja sijil penganugerahan and jambangan bunga yg aku terima kat atas tu..

Sebetulnya waktu aku menceburi bidang MLM nih terlalu banyak cabaran dan dugaan yg aku tempuh.. sukar untuk aku ungkai sebenarnya.. hmm, entahlah klau x kuat semangat, pasti aku dah ditempatkan kat wad sakit mental.. huhuhu.. tapi kawan2 seperjuangan byk memberi galakan dan semangat yg padu buat aku utk terus bertahan dan selalu memberi kata-kata perangsang buat aku agar jiwa aku tidak patah!.. begitu juga dgn org2 besar dalam company itu.. dilayannya kita tiada beza pangkat atau taraf kedudukan..

Kalau ditanya ttg aku pada mereka yg mengenali.. pasti ada yg akan tersenyum, tergelak entah apa lg.. apa taknya.. akulah org yg paling penakut dan gugup tahap paling melampau sekali bila dipanggil ke pentas bila diminta berucap.. pernah ada satu waktu tu aku rasa nak pitam pon ada.. apa taknyer aku gemuruh, nak berucap kat puluhan org yg fokus memandang kita.. kalau sorang dua tuh ok lg la.. selalu juga aku melarikan diri menyorok.. agar mereka tidak melihat aku dan bakal dipanggil.. hehe.. hari2 juga aku kena makan "rotan" dgn para leaders bila semangat aku mula luntur.. pudar dan emosi aku celaru, kusut serabut.. mereka tetap memberi sokongan tanpa henti.. terima kasih pada semua..

AKU AKAN BERJAYA!
AKU TIDAK AKAN GAGAL!!
AKU MAHU BERUSAHA BERSUNGGUH-SUNGGUH!!!


Bersama kita menuju puncak kejayaan.. ;)