"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, July 02, 2009

Mesej WISH BESDAY!!

Photobucket


" waa...walau pn lgi 2 ari birthdy wa..xpe kn ila wish awal...so 'HAPPY BIRTHDY TO U' SEMOGA PANJANG UMUR N MURAH REZEKI LAST SKALI SEMOGA B'RTEMU JODOH...INSYAALLH..."

>> hehe.. minah nih antara yg terpaling awal wish besday buat aku dalam ruang komen kat facebook.. aku suker baca ayat dia yg nak last tuh.. SEMOGA B'RTEMU JODOH... wahh, aminn ya rabbal alaminn.. hehe.. minah nih asal jumpa aku mesti asyik suh aku cepat kawin jer.. jgn memilih lar.. pot pet pot pet.. cair taik tinga aku dibuatnya.. hehe.. siap gokan aku ngan si anu la.. si sanun la.. abg dia yg ala sopan santun pon turut sama di gokannya.. haiyaa.. apa ingat bab kawin nih cam pilih ayam kfc ker? hihi.. yup, mudahan mulut awak tuh masin arr.. tq.

" Wa happy birthday to you... semoga bertambah sukses n berjaya dalam hidup, tabah hadapi cabaran...taat pada ibubapa..sembahyang jgn tinggal itu tiang agama setinggi mane pun ilmu klu x sembahyang sendiri mau ingat ye..."

>> huhuhu.. mesej nih baru jer sebentar tadi masuk dlm my hp blue aku..sayu plak aku membacanya..yup, insyaAllah.. TQVM!


Sebenarnya ada 2 3 4 lagi mesej yg aku dapat.. tapi ayatnya lebih kurang sama dengan yang 2 diatas.. beserta juga dengan pictures yang menarik.. terima kasih semua atas tanda ingatan kalian pada aku.. miss and luv u all.. ever 4 ever..

Maaf tiada warkah untuk aku coretkan sempena hari lahir aku kali ini.. seperti biasa aku mati ayat untuk mengayat..

FOR MY BIRTHDAY.. I WISH MY DREAMS COMES TRUE.. SELAMAT HARI LAHIR SAYANGG.. ^_-