"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Saturday, November 28, 2009

LOVELY DAY...


Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti

Andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Kuingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Kuingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu

Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun


Wahh.. tadi terlayan feel lagu kat atas tuh... asyik tersenyum cam monkey smile.. hehe.. maybe lagu nih tengah fames kot?.. pasal time aku on radio jer mesti lagu nih kuar.. plak tuh time aku sengal mengal mari.. kikiki.. entahlah hai.. terbuai buai aku yang duk tgh golek ala ikan buntal atas katil nih haa.. ekeke.. suka ati la kan.. time hujung minggu nih aku nak rest lorr.. malass nak kuar umah and mengayat org daa.. lebih lagik kalau ada yg ngajak kuar windows shopping (sayanggg duett hehe) or free show wayang 2012.. mmg malasss.. ya amponn.. aku kalau dah malass, mmg malas tak tau nak cakap arr... hehe... tp klau aku time mood aku rajin.. tak yah suh buat pon, aku mmg sgt rajin de body kerja kuat.. cam2 aksi aku buat... hahaha.. apa daa.. hmm, lagi pon citer 2012 tuh aku dah layan pon sengsorang... pasal time tuh aku tension bangat ngan karenah orang sekeliling aku yang cam apa ntah.. plastic surgery semuanya.. ciss sungguh!!.. mmg malas lagi aku nak layan baik.. abaikan.. angkat kaki blah.. choww chin cauu.. now guna cara hitler!!.. muahahaa.. gelak jahat nih!.. ekeke.. layan diri sendiri lagi feel channel good.. tak de serabut mabut.. aman bahagia.. kerajaan diri aku.. pasti buat aku awet muda selalu.. hehehe ;p 


 Hmmm... raya haji bebaru nih, aku tak pergi mana2 pon.. tapi ada la smlm aku turun banting.. coz permintaan hati my frend helps dia sharing is caring dia punya kak sepupu.. hehe.. cam biasa arr aku pon pergi mengayat orang berteman dia.. hik hik.. control ayu, volume sopan and gedik2.. hehe.. mmg so funny la kakak tuh.. memula menyombong bukan main.. cam la kita nak paksa dia.. last time aku dah nak angkat punggung balik.. pasal dah lama benor tanggak.. dia panggil aku kat dapur.. "akak nak la BS yang kamu cakap tuh.. bagi akak sekotak!".. ekeke... aku dah nak ketawa besar tapi dalam hati la.. tp face aku like smile2 gitew.. pasal aku dah tau apa masalah kakak tuh.. tadi kata no money??.. hahaha.. tu laa.. lain kali jgn sombong.. orang sombong selalu rugi.. hehehe