"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, December 19, 2010

ronda-ronda ilang tension...



Memang lucu aku tenguk maskod ijau tuh time aku ngular sensorang kat dalam IOI Mall siang tadi.. dediam x de keja aku snap picture dia.. prasan lak dia.. siap lambai2 kat aku lepas tuh.. hehe.. siapakah wajah sebenar yang bersembunyi disebalik haiwan itu eh?.. ah siapa pon dia, peduli apa aku kan?.. apa yang pasti telatah dia telah mencuit hati aku.. dan hewan ijau itu mengingatkan aku pada seseorang.. rindunya aku pada kamu.. apa saja aku buat pasti adanya yang berkait tentang kamu.. huhuh :'(

Hmmm.. hari nih aku mencipta sejarah berjalan dengan "my persona" tanpa arah tujuan?.. 1 hari semalam terperuk dalam umah tak kemana memang amat membosankan.. tido dan tido aje kerja aku?.. x larat coz demam and sengal2 badan.. entah arr menjak menjak nih aku sering saja diserang demam? batuk?, sakit tekak? dan kadang emosi diri tak menentu??.. marah?.. geram?.. cam org bodoh mamai pon ada?.. malas pula makin menjadi2?... mood aku plak skrg suka lonely?.. entah arr.. klau duk dalam kawan2 aku jadi tension.. rimass.. lagi plak dapat kawan yang jenis nak berkepit dgn aku 24 jam?.. yang suka jadi polis?.. tanya itu ini?.. tekan aku dengan sesuatu yang aku tak pasti mau lakukan apanya aku?.. pasti pusing dengan ayat aku kan?.. entah arr aku pon sendiri pusing dengat apa yang aku ayatkan nih.. hentam saja la.. so, malas nak bg badan aku makin tembun and sakit demam aku yang manja nih melarat.. ku gagah jua window shopping... kira ok arr berpeluh sket badan aku and kembali cergas.. :)



Camna arr aku nih nak slim river kan?.. time drive pon bleh ngap nyam nyam.. hehe.. kisahnya ingat balik umah nak terus menyantap.. dah tak sempat McD drive thru aku terjah.. gigil lapar aku dah tahap kritikal lorr... mmg x sempat nak balik umah.. kang tak pasal ada lak siren ambulance hantar aku gi hospital kes accident langgar pembahagi jalan?..huhu.. baru aku prasan dr pagi td sblum kuar mmg aku x jamah satu apa pon masuk dalam perot?.. konon diet arr ruh!.. mmg patut arr aku gigil x bleh nak fokus drive?.. mmg arr segan, bila ada beberapa mata memandang aku ngap nyam nyam sambil drive.. cam rupa orang x makan sebulan pon ada?.. tapi apa aku kesah kan?.. yang penting perut aku kenyang, gigil aku hilang.. mmg sungguh comei comot rupa aku time tuh.. almaklum arr laparr.. hehe..



Balik tadi sempat singgah umah yong aku.. rempat 4 novel terbaru dia and lepak2 kejap sambil bergossip.. abg ipar aku tuh kalau tak bergossip tentang aku mmg tak sah!.. aku rasa kalau dia jadi polis, mau semua banduan dalam lokap menangis kena bebel tak pon masuk tanjung rambutan?.. kalah mak aku bagi ceramah tuh.. huhu... topiknya cam biasa.. tentang tut tut tut.. malas aku nak nyebut!.. biarlah.. tapikan kalau difikirkan balik kata-kata dia.. betul pon ada.. cam logik pon ada.. ada ker dia kata.. kisah aku nih bleh buat novel?.. hahaha.. mmg tak bleh bla.. agaknya kalau aku wat novel bleh jual juta juta ringgit tak?.. mungkin nnt aku suh KRU Production movie kan?.. perghhh.. kaya?! glamer?!hehe.. ah mengarut semua tuh.. biarlah aku dengan cara aku.. selagi aku tidak melanggar batas agama dan curang!? kan?..(hehehe.. tp now aku rasa dah nak curang dah nih pasal dah dapat green light!)... huh, dah malas nak pikir.. now nak happy2 balik and kumpul harta!.. org tak mo kita lg tak sudi kan.. biarkan si luncai turun dgn labu2nya.. biarkan.. biarkan.. senyumm.. cak! ;)

Wokeh, mau sambung membaca novel... Antara Safa Dan Marwah.. daaa.. OUT!