"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, December 02, 2010

Bayangan Gurauan itew...




Bila kukenang
Ku renung gambar wajahmu
Kisah yang lalu tak akan berulang lagi
Lupakan saja
Cerita lama
Usah di rayu pada yang tak sudi

Janganlah dinanti pada yang telah pergi
Hanya luka lamakan berdarah kembali
Kini kecewa
Tidak terkata
Mengapakah itu disebut lagi

Apalah yang hendak dikata
Sudah suratan takdir menentukan
Oooh... inilah ragam manusia
Manis di bibir
Pandai bermain lidah

Berputar-putar membelitkan kata-kata
Hanya linangan airmata yang menitis
Pada bayangan
Di angin lalu
Membisikkan kata rindu bayangan



Erks?... cam syahdu lak aku terlayan lagu nih tadi.. so touching daa.. bikin aku menerawang jauhhh.. macam2 ada.. haiyaa.. so otak aku very da tired, ala pusing2 macam gasing daa.. banyak pikir sampai mengong.. banyak verangan.. hehe.. coz baru je siapkan report kekira pecah duit tabong daa.. utang manyak lorr mau bayor sama itu ah long! yg konon mau nak tolong last kasi potong nyawa! hehe. nak mengayat pon da jadik maleh!..

So.. socso al ponso hehe.. next time la aku ngayat geli geli denz.. now, aku mau dreamzz.. mau kasi rehat ini otak..

OUT!