"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, January 09, 2011

Dag Dig Dug... jantungku berdegub



Malam nih aku cam tak bleh nak lelapkan mata.. risau sgt coz esok pagi ada temuduga kerja kat HS?... huhuhu.. debarnya Tuhan aje yang tahu.. aku malam tadi siap boleh mimpi lagi dah masuk bilik interview tuh dah??.. siap aku bleh cakap merapu lagi dalam tuh coz gelabah?.. huhu.. nasib arr aku mimpi?.. tapi cam real lak?.. huhu..

Maybe ini salah satu penyakit aku yang mudah diserang darah gemuruh bila time nak masuk bilik penemuduga?.. dari dah siap hafal segala skrip and ayat penenang hati kat otak and lidah boleh jadi blurr and lupa?.. bila tgk wajah2 pegawai interview?.. seram sejuk jadiknya.. pasal eh??.. kadang naik nyampah lak aku ngan diri aku nih!.. bila dah habis interview ok plak??.. mmg rasa nak tumbuk diri sendiri betullah!.. huhu.. maybe ini salah satu faktor aku payah lulus interview untuk jawatan kerja yang aku pohon dalam kerajaan??... huhu.. sungguh sadisnya... :'(

Aku harap sangat... esok pagi aku boleh menjawab dengan tenang... tak de gabra2.. relaks and cool jer.. ya mudah mudahan... walau rupa pegawai interview itu nanti rupa cam ghimau? hehehe...

Oklah.. mau titun lah takut esok terlewat mau bangun.. mau kes naya jadinyer... so, OUT lah!