"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Monday, January 03, 2011

Monday mood..




Ahad semalam ngekor family yong aku gi Suria KLCC coz bawak anak dorang tuh neguk pameran Petrosains.. kira ok arr dapat gak aku ilmu kan?.. lama dah x wat rombongan sambil belajar nih! hehehe.. satu xtiviti yang mencabar minda and memperluaskan daya otak aku berfikir.. mmg baguss.. dari aku dok umah, makan tido jer kojernya kan?..hehe..




Macam2 ragam orang aku jumpa.. ada loving couple geli2 gedik aku tgk.. iee geli arr... ada yg husband yang caring maring.. ada plak laki yang hampeh nyamfah i tau.. pasal lepas tangan anak dorang kat wife jer.. dorang melenggang kangkung.. termengah2 wife dorang control bebudak tuh.. uishh... pepaham jer la klau dah bebudak dapat masuk tempat camni... keterujaan mereka terserlah.. cam aku gak!.. hehehe.. ada gak yang mak dorang pon ringan tangan.. tau2 dah nangis budak tuh kena sengatan berbisa... ada tuh plak depan mata aku nih dorang libas anak dorang?.. ish ish.. entah arr... masing2 punya cara didik anak kanz?..




Aku paling teruja tgk 2 hewan nih... hahaha.. siap bleh posing ambik gambo lagi sblah mereka tuh.. bayangkan kalau mereka ini bernyawa? mau dorang ngap aku kan?.. iee serammm... hehehe




Hmmm, ok arr aku nak start mentelaah 2 novel nih.. aku rembat dari bilik adik aku.. cam best jer aku tgk cover depan dia?.. rasa dah x sabar dah nih.. hehehe.. so, OUT!