"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, July 12, 2013

Hagemaru Chi Wowo...



Hahaha... 2, 3 menjak nih aku suka no layan citer katun Hagemaru nih... pasal entah?.. aku sendirik pon x paham ngan diri aku kanz?.. hehe.. yg penting aku happy.. citer katun nih mmg sengal x bleh bla.. al kedekutz wal jimat cermat taik idung masin woo dia punya family.. lebih kureng sengal cam citer Shincan gak!.. ate dah nama dowang nih adik beradik kanz?.. lahir pon kat negara yg sama.. hehe.. amacam ala comei kiut x rupa dia kanz?... ada rasa nak kiss kat pipi dia x? or kasi belai dia punya kepala yg gondol licin?.. or kasi lempang cam citer sembilu?.. haha..
Oh ya.. aku mmg malas nak tukor design blog aku nih.. biarlah dia kekal golap golita sampai bila2 pon.. coz aku mmg malas yg teramat dah nak setting meting adjus majas nih.. time x free duk ngadap tenet lelamo.. best apo umah gelap aku nih kanz?.. pasal sonang nak raba meraba kanz?... hahaha.. :p



Wokeh.. nak dreamz bonceng beskal al romantica de siar geli geli den makan angin sampai kembung.. wahhh... kayuh laju laju yer banggg... ahaks!

So, OUT!