"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, July 19, 2013

UBI DALAM KENANGAN

 
 
atas sebab ramai sangat yang skodeng bilang makhruh post gambo makanan yang lazat itu di wall pesbook.. makanya teman post gambo katun ajer aaa.. haha.. adoii.. malu i tau.. upanya ramai org follow i kat FB tuh.. wakaka..

siapa minat hasil karya UBI??.. angkat tangan cepat! haha.. aku dulu memang minat gler kentang goreng dengan katun si Ubi nih.. lukisan yang cantik dan idea watak yang memukau jiwa kanak-kanak remaja purba i tau.. heee.. memang teruja habis nak tunggu next episode seterusnya.. huhuhu.. 




apa pon harap Kartunis UBI terus succes berkarya!! gue memang windu banget dengan karya u know.. hee..  

nota kaki : psstt.. pernah gak cuba melukis watak kartun.. bila nak letak tangan badan dan kaki hancur terus jadinya... hahaha.. OUT!