"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, August 12, 2009

Sweet Letter From Jie_Twiesties


Assalamualaikum..

Ruang ini khas ku lakarkan bicara buat adikku JIE yang sentiasa jauh dimata, tapi dekat dihati.. ingat JB ingat kamu.. . kiss pipi kanan, kiss pipi kiri.. hug erat-erat.. rindu akak sama kamu! dan ada kisah yang tak bleh akak lupakan di situ.. syhhh.. diamm.. ^_^

Meh sayang, timang-timang ala bucuk! anak saper la nih?.. adoi, sakit pinggang akak angkat kamu nih Jie.. hehe.. aiseh sudah tukar kaler pink arr itu pipi dia.. ada malu-malu juga.. nak nyuruk maner tuh? Cak!!. ekeke (uiks, tak bleh lelebih karang orang ingat kita nih LES plak! hehe..)

Thanks atas balasan surat kamu yang comel tu ya?.. Akak ingat sapa la yang rajin pos surat buat akak. Siap tulih saudari lagi tuh!.. Dalam otak dah bayang Prince Charming ala Pak Man Tempe.. ekeke.. Tulisannya pun cantik, kemas tersusun.. kira akak bagi 5 star! buat kamu.. kalah tulisan akak yang kadang panjang, kadang bulat-bulat macam ulat gonggok. Senyum simpul dan herot merot tau akak baca ayat kamu macam muncung nenek kebayan ngunyah sireh.. hehe

Ishh.. lama benar kita lost contact eh? tak sangke Jie masih ingat lagi pada akak yang cute cam beruang kutub nih! gumbiranya rasa hati.. bila rasa gembira tepuk tangan sama-sama.. tenguk akak melalut lagik.. ish.. ish.. haha..

Jie.. itu kad aa sudah banyak member akak yang terkena!.. best.. best.. So, sekarang dah boleh ingat ropa akak ker?? ngeh.. ngeh.. belanja makan eh? meh arr turun puchong! akak nih spesies orang zaman batu kuno. Ate duk merap jer dalam gua 24 jam!.. karang belanja makan angin aje la kamu.. apa taknyer sesat cari jalan pulang! hehe.. tentang status friendster tuh plak sajer jer letak arr.. tak de kena mengena yang idup atau mati!.. nnt akak tukar status lain plak eh? sudah berkahwin!! agaknya ada tak org bertanya lagik?? ekeke.. ^_^

Oklah.. sampai ketemu lagi.. always love you.. mmmuuaachh!!



>> Artikel nih td aku jumpa kat satu site aku yg dah bersawang.. hehe.. pasal aku dah bosan la duk mengayat kat sana.. lg pon td jenuh gak aku nak masuk pasai lupa password dia.. hehe.. nasib dapat bukak kunci pintu dia.. hehe.. hmm, sebelum tangan aku nih gatai nak delete semua benda yg dah aku create and yg dah lama duk bersawang lelabah wat penuh ruang maya nih, baik aku simpan siap2 duk diam kat c nih kan?.. bleh jadik khazanah berharga.. kununn.. hehe..

Tentang vudak rabena nih.. lama benor aku x jumpa dia.. tp dia nih antara ada la yg rajin anta sms kat aku tanya kabar.. hik.. kadang aku jer yg blurr duk pikir sapo nih??.. pasal semua contact no all frenz yg dulu banyak dah ilang sejak hp aku mengalami kegagalan memory dalam erti kata buang dalam tong sampah jer bagus!.. psst.. la nih makcik dah pakai phone 3G.. apa taknyer slalu jer aku kena kutuk pasal dunia dah maju.. hp aku jer yg x maju.. ciss.. tp, walau aku dah pakai phone 3G dorang still gak kutuk aku! pasal aku nih x reti2 nak angkat phone.. ala apa susahkan klau aku x angkat.. anta jer msg.. mesti aku baca punya.. antara reply dgn tidak jerr.. hahaha..

Erkk?? apo lak yg aku melalut ptg rabu nih yer?.. tu la dia ayat aku bila tak di edit, main balun jer ntah apa ntah.. apa yg ada kat otak nih aku bantai main letak jer.. hahaha..

Ok, cau cin cauu...