"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, August 30, 2009

Terjumpa ini.. ex frenz MCF

Time aku berkemas tadi.. terjumpa la aku 2 kad dan surat2 dari awekz yang meminati aku nih.. hahaha.. korang tuh mula arr dah pikir macam2.. x baik tau untuk kesihatan minda korang yang kadang sehat dan x berapa sehat tuh.. (hehe) so, aku letak duduk diam kat sini.. mana tau esok lusa aku dah tak de kat muka bumi Allah nih..(erkk, takut lak bila pikir siksa kubur nanti bila mati?).. terdetik niat dorang nak cari aku kat sini... so, don't forget me.. remember me always.. friendship never can die.. forever and ever.. peace love! ( ayat yg aku selalu bg kat dorang..hehe)






Surat dan kad ucapan tahniah dari azlina (iena) buat aku.. perghh, tak tahan aku baca ayat budak nih.. diam-diam budak nih mengayat boleh tahan gak.. tersyahdu aku dibuatnya.. apa pon semuanya dah tinggal memorie..





Ini pula dari suhaidah (ayo).. terkejut aku baca time bukak surat dia.. perghhh, jiwang bangat minah nih!.. tenguk brutal kemain.. hehe.. tapi aku memang happy kawan dengan dia.. walau kami berlainan department.. 2 tahun aku kerja MCF.. dia banyak bagi nasihat ala ustazah Siti Norbahiyah..(hehe) tapi dia nih memang kawan yang baik.. bagi aku memang susah nak cari kawan yang boleh melakukan pengorbanan macam dia.. so, now.. dia anak dah dua x silap aku nih.. kami still berhubung lagi.. tapi x semeriah dulu arr.. maybe dia rasa rendah diri dengan aku kot?.. atau aku yang rasa cam dah jauhh?.. al maklumlah aku nih kdg penyegan al bizi nyamfah gitew.. hehe.. hmm, entahlah.. walau apa pon u ur de best my frenz like me..


Sebenarnya memori aku dah banyak hilang tentang mereka.. lebih lagi ayo.. coz aku dulu pernah diserang sakit misteri.. tak perlulah ditanya apa dan mengapa.. biarlah ia menjadi rahsia sulit aku.. aku doakan semoga kalian berdua berbahgia dan happy selalu disamping suami tercinta dan anak-anak tersayang.. InsyaAllah.. sampai masa dan ketikanya nanti.. undangan nasi minyak aku akan menyusul teratak kalian.. cumanya tak tau entah bila?.. hehe.. tapi kalau kalian kepingin bebenor nak rasa nasik minyak aku, jemput ajer la datang umah aku... akan aku hidangkan nasi minyak buatan air tangan aku yang lazat hingga menjilat siku... opss, bulan poser niehh.. lapar lak.. bawak bertenang.. hehe..

Wokeh, time to cooking.. nanti my mom very very angry.. hehe.. apa ke halnyer aku nih speking london lak?... hak.. hak.. OUT!