"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Saturday, November 27, 2010

JUST 4 U ...



Taraa... sedar tak sedar dah bertambah lg usia kamu kanz?.. hehe... makin tue or mude belia eh?... ala aku tau kamu tuh kan "baby face" la tom page meoww hari hari mau.. hehehe.. mesti selalu awet mude kan kan?... jeless i tau! ekeke

Hmm... aku x de apa nak bg utk kamu sempena hari bahagia kamu... just yg ada, tanda ingatan yang kuat buat kamu yang mampu ku beri.. hehe.. aku harap apa saja impian kamu akan menjadi realiti... muge Allah memberi rahmat yang melimpah ruah buat kamu.. biar apa jua yang sulit dapat kamu tangani dengan jayanya.. kalau dah kaya tuh ingat2 arr kat aku nih tau?.. idak nanti kamu akan menyesal... jaga jaga tau.. hehehe

Jauh pada jarak... dekat pada hati.. SELAMAT HARI LAHIR LALINGG GEDIKZ.... ^_^