"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, February 24, 2011

Tentang Perasaanku



Aku takkan lelah menunggu
Hingga waktu ajal menjemputku
Takkan pernah ada sesalku untuk menunggumu

Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap menunggumu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku sampai mati

Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap akan tetap menunggumu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku sampai mati



>> Kita hanya mampu merancang... tapi perancangan Allah lebih sempurna... rasa cinta ini buat aku jadi kuat.. rasa indah dan memang sukar untuk ku gambar dalam bilah bicara.. memang ada bahagia.. rasa sakit?.. cemburu??.. tanda tanya??.. bohonglah kalau aku katakan semua itu tiada... namun aku sentiasa berfikiran rasional... jatuh cinta and patah hati itu adalah perkara normal bukan?.. cumanya kita ini jangan terlalu taksub sampai jadi buta dan tuli kerana cinta?... so, secret love tuh biar aku simpan diam dalam hati... biar sentiasa kembang mekar kat jambangan hati aku.. ;)

Semalam aku call mak nak wish Selamat Hari Lahir untuk mak coz la nih mak & abah ada kat kg urus ayam kuar bantu adik2 laki aku kat sana.. .. mak tanya dot dot ada call x dalam 2 3 hari nih?... hmmmm.. dia??.. x yah tanya ler mak... haramm.. dah 6 bulan sonyap.. kira kalau aku sah jd bini dia mmg aku nih dah dikira gantung x bertali??.. sadisss.. kalau dia nak kat org mesti dia tanya kabar sakit pening org kan?... takkan org lak yg terhegeh2 nak geli2 manja lak ngan dia plak kan?.. (lain arr klau aku yg gila suka air liur meleh kat dia??... mmg aku terjah selalu.. haha..) kang kata aku pompuan gedik plak kan?.. ngade2??... tetiba aku jadi maha negatif punya olang.. ayat tuh aku bg kat mak.. dan, maka aku pon dapat nasihat percuma dari mak.. hehe.. and mak kata lagi kat kg nih dah heboh citer aku nak kawen bulan 6 nih?? siap ada org kg tanya mak lg?.... betul ke??.. hah!? biar betul?.. naper aku tak tau?... maybe dia kawen ngan org lain tak mak?.. mak jgn gantung harapan tinggi sgt.. apa cerita pon kita tak tau.. wakil pihaknya pon x mari umah.. nak terus or nak putus??.. mmg huru biru ngan hidup aku nih kan?... last sebelum mati talian, mak suh jaga umah... jaga diri.. buat persiapan diri??.. kalau pinggang tuh sakit lg pergi berubat?... tetiba aku rasa nak lari jauh jauh.. huhuhu...

Now, rasa aku... minta2 bukan dia nak kawen ngan aku kan?.. biarlah dia kawen ngan adek angkat kesayangan dia tuh or sape saja kan?.. coz aku tak tau dalam rasa aku nih mmg dah tak de rasa dah nak kawen dah... lg arr skrg aku tgh menderita sakit pinggang yg maha hebat... mmg perit.. tuh arr keja kuat sgt angkat berat2... last pinggang aku tergeliat... tetiba otak aku nih dah jadi makin mereng... please help me!!

OUT!