"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, March 26, 2010

SILENT de .. trut..trutt.

" picture tazmania nih x de kena mengena ngan entry..
tp kanz ada la ala ruper cam cik kak punya tmpat umah gelap yg tgh mengayat nih.. ^_^ "


Hurmmm... tarik nafas.. hembusss.. hehe.. apa aku nak ngayat eh dalam umah gelap aku nih ya?.. oh lupa lak title atas nun kanz? .. so story about tuh la eh.. right?.. hehe.. mata dah blur2.. tp otak nih ligat aktif lak nak mengayat.. hehe..camne ke gaya nyer tuh.. poning..poning.. klau ayat terlari topik tuh de rojak mamak maideen harap mak long jer la.. klau dak mau tau... wat arr lompat katok ok?.. toing! toing!!.. apa daa.. hihihi

Aku dalam 2 3 4 bulan nih and now mmg very busy body wat wat de moody pus angin puss pon ada daa.. so, amat jarang untuk selalu online ym gebang gedik santai and ber sms and calling ngan all my frenz.. lg arr plak nak gayut cam monkey love pot pet titt tott kat phone time calling masuk.. pasal aku klau time gayut mmg lamaa.. semua isu dalam dan luar negara turut join conference and bangkit sama.. itu belum lg kisah dapur dan periuk belanga mak ngah piah serta susuk cantik nek nak memalam mengilai meratah jer kejenyerbagi petua.. kadang heran gak pasal eh dorang yg call aku tuh tak mau renti cakap??... merdu buluh perindu ke suara aku nih ha dorang dengar??.. munyik itik serati terkehel ada arr.. hehehe.. ;p

So, bila time aku dah wat busy al gedik nyamfah gitew maka kdg mmg malass yg maha amat nak pick up phone and layan sms.. dalam erti kata aku wat silent jer hp aku tuh.. nyibuk jer munyik kacau owang nak mengayat working ribu ribu juta al hampeh nih.. pastuh dreams al minah jenin merapu meraban.. kikiki.. pasal aku nih cepat ilang fokus bila time orang ganggu gugat keseriusan aku jual minyak atar.. nyamfah i tau.. hehehe


Cer baca tenguk mesej munyik ugutan aku dapat time sengal mengal aku mari.... mesti klau aku kecik cam HP dowang and ada time tuh mau dorang lempar aku melekat truss kat dinding.. kan kan?.. haks!



"Awk, busy sgt ke?.. mesej pon x balas.."

"Wa.. skrg bz sgt ya.. pyh nak tgk wa online.. bosan.uhuhuhu"

"Dulu selalu wa dtg umah.. skrg nak tgk and dgr suara pon payah..pasal?"

"Kak.. aku tau la ko tu dah kaya kan?.. jgnlah lupakan kita orang!"

"Saya buat awak marah ke?.. naper senyap je nih?.."

"Susahnya nak call ko wa.. hp ko tuh buang kat lombong jer la!!"

"Hp jer 2.. tp haram satu x berjwp.. buang jer la hp tuh x yah pakai lsg!"

"Byk kali call x jwp.. call blik. urgent!!"



Lalalala.. nah!.. rasakan pada aku kan?.. itew arr antara msg yg aku dpt time aku silent hp aku.. kdg time angin sengal aku dtg, mmg aku bior jer msg serupa cenggitu langsung x reply or kdg hp munyik pon aku malas nak angkat.. hehehe.. cam biasa pastuh aku kena semburr la pasal x jawab hp.. tp sekarang dorang da pandai.. carik aku kat FB lak!.. pasal skrg aku nih antu FARM VILLE.. wlau aku x on sembang, dorang tau aku ada.. ciss.. hehe.. tp x gak aku slalu on9 kat situ.. pasal aku slalu minta bantuan adik and anak buah aku tuai hasil ladang, time aku x free daa.. kang x pasal rugi juta2 lemon lak kanz?.. hehe.. sebab tuh kat FB aku ngan orang kepercayaan aku nih NO SECRET!.. segala isi perut FB tuh dia tau.. sebab tuh sebelum nak terjah, tanya dulu yerr.. hehehe.. ;p

Okeh la.. maybe aku kena berubat kan?.. sape rasa diri dia tuh bomoh terhebat.. meh arr tampilkan diri.. ubat aku nih haa yg dah cam hampir nak nazak nih.. ekeke.. so, OUT la!..