"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, March 31, 2010

al korox.. oke ajer..



Agak tau menatang apa Red Box nih?.. hehe.. slalu klau aku rayap kat shopping complex nih just pandang jer.. mmg x minat nak ambik tau pong.. lantak ko eh.. hehehe.. tapi kalau kat wayang citer apa best nonton today or jualan runtuh potongan harga gila rambang mata aku nih nenguk copat eh sorbuu tanpa sogan and malu daun dedalu opss silap daun semalu arr.. hehe.. mmg aku owang first arr wlau dlam dompet tinggai 10 hengget jer.. x po arr janji dapat cuci mato kanz?.lalala..



So, bebaru nih aku and de princess like pink hungga hunggeh.. hehe.. celebrate arr kat c tuh.. kita org punya big boss bunjer.. thankz ya al amoi comeii bangat and duet riban2 tuhh.. cayalahh.. hehe.. cam jakun sket arr aku ni haa time tuh tau dak.. tp al pandai cover sweet and gedikz kekonon dah biasa la gi tempat cenggitu.. padahal sket blurr de kera crazy and al ustazah ngengomel sok sek bebisik wal haram de halal tak?.. pasal dia punya jug air and glass dier ada tulis carlsberg daa.. mak cik timah was was al musyikil daa.. aku mmg cerewet sket arr bab nih.. pasal tuh amat jarang benor masuk tempat cenggitu klau x der org yg beriya ngajak.. huhuhu.. pe pon aku on jer la.. pasal nanti ada yg x happy lak kanz?.. hehe..



" cuba teka antara 2 pictures nih mana eh tangan cik kak yg mengayat nih?? hehe ^_^"


So, aku pon layan arr de sumbangkan sore yg sumbang mambang tuh.. sampai ada yg kojut boruk pasal aku bleh layan semua lagu tuh walau ada gak arr picing larik.. rock N roll bebs!.. hehe.. big boss pon tak tahan nganga mulut dia and terpukau kojap pasal aku layan lagu dangdut siap gelek ala tong drum and nyanyi feel channel good lagu ella.. wakaka.. haa.. baru dorang tau kanz?... haks.. apa pon maybe time tuh aku mmg tgh layan tension.. so, bila dapat layan lagu keras2 tuh.. segala macam karat dalam hati and otak aku yang jammed nih ilang.. to all prenz.. TQVM!!