"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, March 11, 2010

nothing..



Otak aku 2 3 4 minggu nih nazak giler nak mengayat.. memang tak rasa happy sebenarnya.. walau telah aku cuba tonjolkan pada semua dengan wajah gembira, kata-kata gurauan menceriakan suasana.. tapi teman rapat tetap dapat menangkap mendung kelabu yang bersarang dalam hati aku.. maybe aku ini bukan pelakon yg hebat??.. [senyum].. hmmm entahlah.. segalanya kosong.. macam-macam benda yang sulit jadi kat aku.. maaf, tak dapat untuk aku story disini panjang lebar.. biarlah segalanya aku pendam dalam diam.. so, aku perlukan ketenangan..

Terima kasih yang tak terhingga kerana kalian sudi singgah teratak aku yang tak berapa nak best nih.. "AKU SAYANG KAMU".. maybe bila mood aku pulih seperti biasa aku pantas melakar ayat mengayat disini...

OUT!!