"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, March 03, 2010

A to Z... my favorite



BICARA RINDU

Angin lalu
Kirimkan lah
Beritanya
Oh di sana..

Di hatiku
Masih ada cinta
Kembalilah kekasih ku sayang
Ku rindu..

Kini tiada ku terlihat senyum di bibir
Kini tiada ku terdengar senda gurau mu
Sejak kau pergi dari sisi ku merana
Jiwa meronta terasa di persenda

Mungkin tiada harga lagi
Lautan cinta tiada bererti

Angin lalu
Kirimkan lah
Beritanya
Oh di sana..

Di hatiku
Masih ada cinta
Kembalilah kekasih ku sayang
Ku rindu..

Sayang kini aku pasti
Aku rindu, teramat rindukan mu..

Cinta bersemi dipagari seribu mimpi
Janji bererti disulami kasih sejati
Kini sendiri ku menyusuri hidup ini
Kini sendiri ku tempuhi onak dan duri

Mungkin tiada harga lagi
Lautan cinta tiada bererti

Angin lalu
Kirimkan lah
Beritanya
Oh di sana..

Di hatiku
Masih ada cinta
Kembalilah kekasih ku sayang
Ku rindu..

* note : penyanyi asal Fendi (Allahyarham) di gantikan dengan Chap.


DARJAT

Beza antara kita
Rupa darjat dan harta
Sudikah kau terima

Bukan niat di hati
Betapa kumerinduimu
Hati dan naluri

Seharusnya kau tahu
Betapa kemerinduimu
Kekasihku...

Punah hasrat di minda
Untuk hidup bersama
Pabila kau tiada...

Masa berlalu jua
Aku tiada terdaya
Biarlah kurasa...

Seharusnya kau tahu
Betapa kemerinduimu
Kekasihku...

Maafkan diriku ini
Tiada rela jua jadi begini
Tika cinta kian bersemi
Oh relakanlah kupergi..


>> Tadi sempat arr nonton rancangan HATI LELAKI (episod 1) kat TV3.. tetamu jemputan penyanyi LANN (kumpulan A to Z) .. wahh sadis arr dgr citer dia ditinggalkan wife dia.. uhuhu.. maybe ujian buat dia kan.. mmg touching arr aku dgr story dia.. pepon semoga dia kuat semangat..