"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Saturday, October 10, 2009

buat AWAN..


July 16, 2008, 07:03:56 PM

Ku tahu..
awan tak selalunya cerah
kadang berarak mendung
merembes tangisan hujan airmata
hingga bumi melimpah bah
meresahkan tiap rasa
makhluk penghuni semesta

Aduhh..
kemana pergi awan ku ini
mengapa terus sembunyi
berdiam diri tiada terjengah
memancar cahaya menyuluh maya
bisa biar aku tercari
dalam ruang sepi dan sunyi
hingga terbuat aku meracau
bicara sorang tanpa sahutan..

Awan..
moga kau tetapkan cerah mengusir mendung biarpun petir berdentum!
Aku rindu...



July 24, 2008, 12:01:13 AM

Awan..

Harapanku juga
berikan awanku ini tetap cerah
bisa mengukir wajah ria
kembali pulih mengusir mendung
menolak jauh limpahan hujan tangis
mereda kembali amukan ombak
biarkan aku bisa tatap wajah dia
walau aku hanya berada dari jauh..

Tak terdaya ingin menahan
apatah lagi mahu menegah
kerna ku sentiasa tetap fahami
hanya berharap dan terus menanti..


create by Azwa Safwa >> Re: PUISI dari Awan... from talk about love RR