"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, October 30, 2009

jangan menangis sayang...


Jangan menangis sayang
air matamu bak hujan turun
menghibakan lagi perasaanku
keringkan pipimu, sayang
usah benarkan tangisanmu
tercetus lagi di wajahmu
walau terpaksa menangis
di dalam hati
lebih baik begitu….

Jangan menangis sayang
perpisahan ini bukan dipinta
terpaksa kita merelakannya
yang berlalu biarkan berlalu
sememangnya kita tak ditakdirkan bersama
terimalah kehendakNya
walaupun pahit untuk ditelan
kita dicipta bukan untuk bersama……

Jangan menangis sayang
kenapa tangisanmu semakin laju?
titisan air matamu hanya
menyayat pilu hatiku
lupakan saja kenangan bersama
binalah hidup baru
kuyakin kau dapat menempuhinya
walau tanpa kehadiranku

Anggaplah pertemuan kita
adalah takdirNya
sekadar menguji kita
dan anugerah kasih sayang yang tercipta
adalah suatu rahmat dariNya

Sayangku…..jangan menangis
ku kan’ tetap menyayangimu
biarpun kita berpisah
ingatan dan rinduku mengiringi selalu
doaku kau berkekalan bahagia
kasihku padamu tak mungkin terpadam…

Karya:
Anna Abadi®




uwaaaaa.... sedihnyer.. memang terbuat aku tersentuh pilu jiwa jiwang karatz.. lg arr pulak time nih aku tengah layan feel serabut sengal nyamfah gitew.. tambah2 lg hujan turun lebat berderai kat luar tuh.. bisa mikirin bukan2 aku nih... huhuhu...

please.. aku nak tisuu.. uhuk..uhuk.. saper ada bahu bleh bagi aku pinjam time nih??.. aku nak letak kepala aku kat bahu dia.. kat dada ker? hak hak.. tp pastikan bahu and dada itew gagah perkasa eh.. klau tidak aku bisa tumbang nanti... hehe ;p


Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Something's changing inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember how I felt inside now honey
You got to make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Aku mahu menangis sepuas2nya.. benarkanlah aku menangis malam ini.. biar segala yang terkusut serabut dalam otak berat aku lekas terlerai.. tiada sarat terbeban memikul.. kemudian aku pasti akan bangkit semula dari tangisan ini.. pasti!.. pantas redakan dengan satu tekad.. aku harus terus berjuang untuk terus hidup biar apa pon badai kuat melanda.. terus sabar dan tabah!!.. yup, life must goes on..