"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Saturday, October 10, 2009

so sweet...


Ku petik engkau cinta
Ku semat dalam jiwa
Ku sentuh engkau rindu
Ku lepas dalam kalbu
Ku sunting engkau kasih
Ku dakap dalam hati
Ku peluk engkau asmara
Ku lakar dalam rasa
Ku rajut engkau setia
Ku tebar dalam indah
Ku rangkai dalam nada
Ku potret dalam raga....


.. ..Kulukis memori
dengan jemari waktu
berwarnakan butir-butir
air mata rindu

Janjiku tak seperti
embun di hujung rumput..
Kasihku tak seperti
pelangi sesudah hujan..
Aku tanpamu
umpama pantai tiada berombak..
Aku tanpamu
seperti langit tiada awannya..
Akan kuhitung janjimu,
akan kuhitung setiamu..
Apa yang pasti..
.. dirimu tetap kunanti
selagi mentari mengintai hari......




..Wahai Angin..
Sampaikan salam maafku buat mereka..
Agar tidak lagi aku dibenci....


..Wahai Hujan..
Sampaikan salam tangisku buat mereka..
Agar tidak lagi aku disakiti....


..Wahai Senja..
Sampaikan salam bahagiaku buat mereka..
Agar tidak lagi aku dilupai....


..Sesungguhnya..dikhuatiri Malam
tiada lagi untukku menyampaikan segala pesanan..
buat mereka....


父☆ z∂iz∂☆父ヌ's