"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Tuesday, February 05, 2008

AKU PENCINTA MU



Ku pintal rantaian rindu
Ku anyam leraian kasih
Ku semat dilibuk hati
Agar bisa bercambah
Menjadi tunas mutiara kasih

Ku ukir rasa sayang
Ku hias memori indah
Ku lempar jauh perasaan yang keruh
Ku basuh luka-luka semaam
Biar ia putih bersih
Agar aku bisa mengimbas wajahmu

Ku coret puisi syahdu
Ku lukis potret kenangan
Ku abadikan didalam minda
Agar aku tidak alpa
Biar detik-detik manis bersamamu
Kekal mekar mengharum
Kerna aku adalah pencinta
Pencinta kepada seseorang yang bergelar lelaki
yang kini telah bermukim dihati.


:: Azwa Safwa ::