"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, February 10, 2008

RINDU LA


Ku renung sinar rembulan
Indah cahayanya menggoda
Selintas wajahmu bertamu hadir
Mengusik jiwa yang kerinduan
Gemersik suaramu dekat ke telingaku
Ku tercari-cari.. ku tersenyum sendiri
Aku berimaginasi lagi..

Ku renung terus sinar rembulan
Seakan kau disitu.. melirik pandanganmu
Menusuk ke jantungku senak rasa perutku
Sesak rasa nafasku..
Malu.. malu.. ku tutup wajah ku
aduhh, gila dibuatnya..
Ishh.. berfantasi lagi sekali aku!

Wahai rang bulan..
Khabarkan padanya cepat
Saban hari ku mendoakan dirinya
moga dia selalu sihat dan bahagia di sana,
agar dipermudahkan segala pekerjaannya..

Sayangku..
Aku terlalu merinduimu..
Sungguh rinduku sarat terbeban..
Sukar untukku luah dengan kata-kata
moga kamu merinduiku juga..
rindu la.. rindulah aku ya?.. (kira paksa nih!)



p/s : klau awk tak rindu kat saya, tiap malam saya akan datang merasuk dan menganggu mimpi awk dengan wajah yang menyeramkan.. :))