"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, November 19, 2010

ada apa dengan Cinta?



Aku lari ke hutan, kemudian menyanyiku
Aku lari ke pantai, kemudian teriakku

Sepi... Sepi dan sendiri aku benci.
Aku ingin bingar. Aku mau di pasar.

Bosan aku dengan penat,
dan enyah saja kau, pekat!

Seperti berjelaga jika aku sendiri
Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh

Ahh.. ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang
di tembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja loncengnya?
Biar terderah,
atau... aku harus lari ke hutan belok ke pantai?


*******************


Perempuan datang atas nama cinta
Bunda pergi karena cinta
Digenangi air racun jingga adalah wajahmu
Seperti bulan lelap tidur di hatimu
yang berdinding kelam dan kedinginan
Ada apa dengannya
Meninggalkan hati untuk dicaci
Lalu sekali ini aku melihat karya surga
dari mata seorang hawa
Ada apa dengan cinta

Tapi aku pasti akan kembali
dalam satu purnama
untuk mempertanyakan kembali cintanya..

Bukan untuknya, bukan untuk siapa
Tapi untukku
Karena aku ingin kamu
Itu saja.


Today aku cuti lorr... maleh nak gi kejer.. nak rest kat umah layan dreamz la lamborghini.. oh lalala... hehe.. td layan bohsan depan PC nih maka terhasil arr picture kat atas tuh... hahaha... cam biasa aku "plagiat".. hehe.. suka hati aku la kanz?.. yang penting aku happy.. kamu gak yang suh aku happy kanz? kanz?.. ala dengan kamu mana penah aku x rasa happy.. kamu say hai pon dah cukup best crazy monkey al frog bagi aku... hihi.. tp aku selalu nangis dalam hati tau pasal x bleh hug and kiss kamu cam teddy bear.. hahaha..

Wokeh, maleh nak story mori mengayat geli geli denz nnt kamu bilang aku gedikz kanz??.. ada plak yg loya muntah cam org pregnent kan.. hahaha .. OUT!