"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Saturday, November 06, 2010

missing u ..


I miss you..
Want to be with you.
My lips long for..
the feel of kissing you,
Right now all I need is..
to gently touch your skin,
To look into your eyes..
and see deep within,
Just one warm embrace,
Just to look upon your face,
Just one little touch,
.. from the one I love so much.


If I could gaze upon your smile,
for just a little while,
to know that you miss me too.
As I'm thinking of you,
I sit here alone tonight,
I pray that somehow
this all turns out right,
For I have found someone..
who was just meant for me.

I can't explain the magic..
or why this should be,
But there is one thing,
that I know for certain,
I'll never let you


>> aku ngak ngerti ko speak london... mau berbelit ayat dia mau aku ngayat.. huhu.. tp bila angin feel like channel good angau seram sejuk geli geli denz merasuk mencucuk... hehe.. teruss dari lidah pekat blacan jadik lembut keju??... pasal eh? pelik bin ajaib kanz?.. hahaha.. jangan arr main senyap x berketip eh?.. mau kuruss tinggal tulang i nanti u ? hehe... or makin chubb??? pasal i geramm... kira balas dendam arr geget, ratah and kunyah semua makanan yg x brapa nak sedap rasa tp mata yg bernafsu tgk tuh... hehe

..... menguap ... okeh arr mata aku nih pantang duk lelama ngadap pc, mula arr rasa laluk nak sleep cam teddy bear ala gedikz gitew atas tilam empuk... hehe.. InsyaAllah ada rezeki lebih, aku mahu beli sebiji laptop.. bleh arr angkut sana sini.. baru arr aku leh wat pelbagai aksi mengayat gedikz atas katil kan sblum sleep?.. hehe...

so, esok aku kojer! letih kojer ngan org gomen nih.. lg lak part time cam aku nih.. suka rasa dorang jer pakse OT.. kalau bayor mahal x pe arr kanz?.. baloi gak dgn keja yg dorang suh wat?... ini dak?... uishhh x baik mengomel.. nnt rezeki singkat.. tu semua ujian dan cabaran... sabarr... hehe

wokeh mau bubuk... mimpi kanz aku ok?... taaa.. OUT!