"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Friday, November 05, 2010

ASMARA INI


Asmara ini yang hanyutkan kita
Asmara ini yang hanyutkan aku
Biar seribu kali kuucapkan
Takkan goyah
Oh kebenaran

Tiada kuduga tiada kupinta
Semuanya berlalu sebegitu saja
Dan kini ku disiksa dalam api ini
Sungguh aku telah mengerti

Takkan kuberlari salahkan sesuatu
Agar tak dihantui oh dosa-dosaku
Dan sememangnya mudah untuk kulepaskan
Seandainya kukatakan...

Asmara ini yang hanyutkan kita
Asmara ini yang hanyutkan aku
Biar seribu kali kuucapkan
Takkan goyah
Oh kebenaran

Asmara ini yang hanyutkan kita
Asmara ini yang hanyutkan aku
Walaupun seabad kupertahankan
Takkan goyah
Oh kebenaran

Inilah balasan untuk yang bersalah
Pedihnya kurasakan dan hanya berserah
Cukup dengan sekali aku mengotori
Cinta kita hancur sudah
Hancur kini


yaa... Alhamdulillah.. akhirnya aku temu jua lagu tema untuk cerpen terbaru aku.. dia punya citer tgh merayau2 dalam otak lombab x brapa nak genius aku nih hehe.. cuma nak di olah menjadi citer jer.. maybe tajuk dia nnt aku ambik terus dari lagu nih " ASMARA INI " kot? hehe.. ;) .. jenuh aku nak cari lagu yang bleh masuk dengan feel aku.. yg leh wat mengayat gedik geli geli denz, lentuk manje and emosi panas dingin, sejuk kerass.. hahha .. dont think like colour yellow blue ok? ekkeke...

Wokeh arr... nak start mengayat nih... jgn cucuk2 kita tau?.. hahahaha OUT!