"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, November 18, 2010

mungkinkah...


Seperti ada yang tak kena
Di saat melihat ke arahmu
Saat kau berpaling dan tersenyum
Dunia jadi luar biasa

Maafkan andainya ku menggangu
Ku bukan membaca fikiranmu
Ku hanya ingin Mengenalimu
Dan tahu ku Menyukai kamu

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Mungkinkah kau tidak perasan
Perbezaannya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

Mungkinkah.. kita akan bersama
oooo.. Mungkinkah..



Time nak on pc td terlayanz lagu nih.. nak kata lagu nih best? biasa jer la.. kira bleh arr masuk sket feel channel good aku melayan sakit angan al angau crazy monkey love al frog toinggg! tak sudah aku kanz?.. yg penting rentaknya rancak bermain dalam otak aku nih.. kira dreamz moon syhhh lover gitew... jaga jaga tau.. hahaha..

Hmmm cam biasa buat aku maleh nak online al connect maxis bb nih, punyalah lama nak nunggu windows laman web nih open?.. lg arr lombab nak open FB?.. (laman sosial yg leh wat aku nyampah kadang. tp still layan merayap coz byk info bleh aku cedok.. hehe) siap bleh wat aku terlelap jap. agak time nih ramai sgt kot mentenet? iyolah zaman dah maju... tiap umah semua dah ada PC or laptop kanz?...tiap umah pon dah ada FB siap dr pak, mak, anak and tok nek lg tuh?.. huyooo.. rugi katanya kalau x pandai guna sains teknologi nih.. kang dikata org mundur lak kanz?.. perghh apatah aku merepek bebel lak nih kanz?.. cam larik tajuk daa.. hehehe

So, otak aku pon dah tepu x bleh nak mengayat dah.. hanya nampak bantal dan tilam jer ni haa.. duk manggil mengilai melayang nih.. yok kita bubuk eh... err... mungkinkah kita mimpi sama nnt?.. mungkinkah? mungkin?... Zzzzzzz... OUT!