"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Saturday, July 19, 2008

Andai Rindu Bisa Bersuara....


“ You must be a thief coz you stole my heart.
You must be tired coz you’re always running through my mind.
And maybe I’m a bad shooter coz I keep missing you! “



Andai kau tanya aku
Ya aku rindu
Tetap rindu padamu
Walau detik-detik ini sedang berlalu
Meninggalkan aku dan kamu
Dalam jejuta kenangan lalu

Andai kau tanya aku
Ya aku masih setia
Masih mencintaimu seusia dunia
Yang tak bisa diganti oleh sesiapa
Tak bisa didiami oleh sesiapa
Yang banyak membezakan kamu
Dan mereka

Andai masih kau tanya aku
Mengapa masih disini
Aku sekadar menanti
Membiarkan waktu ini berganti
Hingga kamu bisa ketemu teratak ini
Yang bisa kamu melihat
Yang bisa kamu singgah
Yang bisa kamu diami
Semahu mana kamu berada

Biar penuh gelak tawa
Biar penuh sesak mentera
Namun tak akan sama
Sejak kau tiada
Larut hatiku penuh pilu
Penuh dengan cerita rindu
Yang tak bisa kau tahu

Ah.. Andai rindu bisa bersuara
Aku berharap
Dapat bertanya pada bayu
Masih kah kau tetap merindui nama ini
Masih tetap mendengar suara ini
Masih ternampak kah rupa ini
Yang tidak lagi ujud disisi
Sekadar kekal dihati
Kekal diilusi

Aku berharap
Dimana pun aku
Dimana pun kamu
Kita tetap berbumbung dilangit biru
Berlantaikan permaidani bumi
Tetap di satu hati untuk ingati
Walau mungkin...
Kamar hatimu tidak punya pengganti
Sesepi hatiku direlung mimpi
Tanpa penghuni


SC: Awak.... awak rindu kita tak?
Kita rindu la kat awak
Rindu sangat sampai kita benci kat awak
Uhuhuhuhuhu



Uhuk.. kalau soklan tuh awak tanya kat kita.. dgn muka tak malu kita kan jawab.. awak.. kita rindu awak!.. betul kata awak rindu yang kita pendam nih dah sampai jadi benci.. bukan benci kat awak.. tapi kita benci kat diri kita sebab kita asyik jer rindu kat awak.. rindu yang kat lagi satu tuh apa tah lagi.. asyik wat sawan tarik jer kita.. huhuhu (tak yah arr awak tanya siapa ya? Aduhh.. buat aku bisa maluu.. Uhuk..)

Semalam kita benar benar nak jumpa awak! Geram betul kita ngan member member kita! Kita dah kata kita nak jumpa awak! Lepas habis segala urusan tuh!.. Dorang bleh lekeh lekeh kat kita.. err awak tau ker lekeh tu apa? Huhu.. tak per la.. awak buat buat tahu jer la yer?.. kita benci dorang! Huhu.. padan muka dorang.. huh!.. sebab tak dapat jumpa awak kita usung muka cekodok penyet kat dorang.. tu arr cakap kita dorang main main.. bla.. bla.. malas nak cakap lagi! Kita geram awak!.. uhuk.. awal bertolak lagi kita dah pesan kita nak jumpa awak!.. klau la kita tau susur galur tempat tuh memang dah kita pecut laju tinggalkan dorang yang cam siput tuh!.. padan muka dorang blik jalan kaki!.. uhuk. Geramnya kita lagi.. napa dorang tak faham perasaan kita?.. agaknya klau kita kata nak jumpa Tommy Page mungkin laju jer langkah dorang?.. huhuhu..

Awak tau, betapa susah hatinya kita bila kita tau awak tertunggu kita.. bersalahnya kita dengan awak.. kita tak tau camna nak minta maaf kat awak.. bersalah sangat sangat nih.. bila baca mesej awak yang last.. lagi buat kita rasa bersalah.. bersalah menyusahkan awak.. walau muka kita nampak brutal cam dragon panda tapi hati kita dah menangis! otak pula dah macam fikir.. risau sangat dengan awak.. huhuhu

Kalaulah awak tercengah kemari.. kita minta maaf sebab susahkan awak.. yup, memang dah tak de rezeki.. dan terima kasih sebab awak sudi nak jumpa kita walau kita tak dapat berjumpa.. Walau apa pon kita tetap doakan yang terbaik untuk awak sekeluarga..

Sayang awak.. rindu awak..