"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, July 02, 2008

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!

HEPI BIRTHDAY TO YOU
Muga sejahtera dalam hidupmu
hari yg semalam telah berlalu
biarkan terus pergi membawa rindu
kerna hanya kau tahu
siapa dan apa yang kau perlu

Hidup bukan semudah kata
seindah puisi yang kita cipta
doaku agar kau tak akan leka
menyusuri hidup yang ada sandiwara
jenaka,tawa dan gurau senda
kerna kita hanya lah manusia
pastinya tiada sempurna

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
ucapan ikhlas buat mu..
jauh dari sudut hatiku
andai tak ku ucap lagi
kata bahagia sebegini
masa yg kan datang nanti
kau harus mengerti
yg aku telah pergi...

Muga terus bahagia disini..

Hey gurl..hepi birthday ya!



First sekali aku nak senyum dulu.. coz semalam aku dah puas menangis! hehe.. ok, dah! Cukup2 arr tu aku senyum kang jadi tak siuman plak.. tiba-tiba aku rasa rindu sangat pada seseorang.. huhu.. abg kueh bomb meletop kedebomm, I MISS U De’ SAWAN!!.. uhuk.. uhuk.. nih aku malas jiwang nih! Nanti jadi orang sengal! Hehe..

Sedar tak sedar aku dah masuk 30 years old!.. bermakna aku dah mula masuk alam dewasa?.. uik? Selama ini aku belum cukup dewasa ke?.. ke selama ini aku masih budak??.. kira mak budak la.. opss mak budak?.. hehe.. kalau di kira umur macam aku ni sepatutnya dah beranak 4 or 5?.. kadang segan gak bila jumpa teman2 lama.. asyik bertanya tentang status aku!.. erkk??.. letih dengan persoalan yang aku sendiri sukar nak jawab!.. klau aku kawin dah tentu arr aku jemput korang! Tak reti2 lagi?.. aku ingat arr perjanjian kita.. karang aku ngurat laki dorang baru tau! Hehe.. tak baik dosa.. ramai lagi yang masih single cam aku kan?..

Hmm.. pantas sungguh masa berlalu.. mengeluh sekejap!.. ok la.. malas nak merapu yang bukan2.. Sempena hari lahir aku ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR SAYANG.. buat diri aku.. semoga aku nanti bisa jadi orang yang baik2 diantara yang baik2.. dipermudahkan segala pekerjaanku dan temukan jodohku (ini penting!) dengan insan yang baik yang pasti boleh membimbing aku baik jalan dunia mahupun akhirat.. dan lagi murahkan rezeki kami sekeluarga.. Amin Yarabbal Alamin..

Oh ya dan lagi.. ku titipkan sekali mesej ini.. tiap kali dia berbicara pasti aku tersentuh.. aku jadi manusia yang paling sensitif dan suka menangis... psst.. HS, awak dah ada pencabar sekarang arr... hehe


Hi awak,

Hepi besday ya,walau its so early.. tp sy bimbang dgn kesibukan sy akan terlupa mengucapkan nya.

Hope so u can get wat u want in dis life, awakmasih muda.. be strong n be gud to everybody!

Apa yg saya tulis pd awak tu.. mungkin tak dapat saya ulang lagi but andainya doa awak tu dimakbbulkan alhamdulillah namun saya tahu.. sejauh mana sy boleh berlari, sejauh mana saya boleh mengejar... dan sampai mana sy kan rebah.saat itu Tuhan yg menentukan, walaupun manusia boleh mengjangkakn nya..

Awak, saya tau awak baik, dari kata yg disusun dari indahnya bahasa, walaupun saya tak pernah jumpa awak. simpan perjumpaan ini dlm.. dlm sudut hati awk.suatu hari awakkan mengerti..mungkin!Dan simpan puisi sy ini jua utk awak ingati pd waktu yg mendatang.

TQ



InsyaAllah.. pastikan saya semat sentiasa.. may Allah blessed you with all the happiness in the world! and don’t give up!!..