"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Tuesday, July 01, 2008

Rindu Yang Jauh..



Dari kata..
mungkin dapat ku baca
apa yang kau rasa
dalam kemelut duka
biar yg ku lihat bukan airmata..

Hey..
saat kau ada rasa rindu
dan kesepian menjadi tamu
jangan kau terus sendu
hidup jangan terus jadi kaku
kerana hati mu perlu tahu
rindu itu bukan penentu
yang dia juga mengerti rindu mu

dan..
terbangkan rindumu
dari dalam kalbu
jauh dari sudut hatimu
dan sepastinya itu
di satu ketika dan waktu
kau akan bertemu
dia yang kan bawa bahagia pada mu
mengulit mu dengan rasa cinta merdu
melayani kerenah manjamu
bersama cinta yang di restu
dan aku mahu..
kau perlu yakin itu
kerna itu..
hanya satu..
Doaku
buat mu
adikku..

All the best to U..
:: Ilham cipta beego ::