"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, July 30, 2008

Think Of You..



Salam.... Thanks ye jengah site kiter....

Persahabatan bukan untuk suka-suka
Bukan untuk masa bahagia
Tinggalkan masa dia derita

Persahabatan adalah yang selalu ada saat sengsara
Bukan untuk memujuk bahasa
Tapi untuk menegur bicara

Persahabatan selalu ada
Bila waktu ditinggalkan sesiapa
Dia sanggup menghulurkan tangannya
Menyuruh bangun semula
Melangkah semula

Sahabat adalah..........
Membiarkan diri dilukai berkali-kali
Tapi tetap melupai sakit dihati
Saat temannya ditimpa tragedi
Walaupun menangis harus sendiri
Saat tidak dipeduli
Melupakan seolah tak pernah terjadi
Calar dihati

Sahabat itu......
Sanggup menjadi manusia terburuk dihati
Saat dibenci kerana kebenaran
Tetapi akan diingati
Saat menyesali

*Serikandicinta


Wa'alaikumsalam... SC, awak buat kita tersentuh la petang ni .. Aku bisa jadi sendu.. Nape la dengan kita ni eh??.. bila ngan awak kita jadi macam terkaku.. terdiam, kemudian mentafsir.. jauhh no kita mengelamun.. sampai tembus dinding bilik kamar kita. Kekadang awak sukar untuk kita jangka.. :senyum: .. Ala kita pun sama gak macam awak.. cuma tak sebijak awak (ikhlas kita puji ni tau!) .. tapi kita pon bijak gak.. bijak sikit2 jer.. (kena puji gak diri sendiri.. baru bleh nak maju..hehe)

Kita nak buat puisi untuk awak.. tapi tarian kata kita kaku!.. Arghh.. otak kita jammed plak! nanti arr bila otak kita da santai kita layangkan kat awak.. tak pon kita tepek kat sini jer.. tak bleh nak janji.. kadang ilham ni datang tak dijemput.. pudar tak tergali.. thanks tepek puisi ni kat umah kita yang lagi satu tu.. ingat, sungguhpun kita jauhh dan jarang sangat bertanya kabar tentang awak.. awak tetap sentiasa dalam hati kita.. terus tersenyum dan kekalkan remaja purba awak k?.. jangan banyak sangat sedut angin2 tuh nanti kamu bisa jadi kembung perut!.. SMILESS!!

(tuko intro..) baru tadi gak aku terkaku! terpaku! terpukau!!.. ahakk.. bila plak dah bertuko headshoot tuh?? wakaka.. bisa buat aku malu meow meow plak duk skodeng situ.. dub dab.. dub dab.. muahaha.. uishh memang tak selesa betul la.. tak bleh tahan maa.. saje jer buat aku tak karuan.. muahaha.. jangan arr duk posing cam tuh.. adoiii.. da tak tau nak komen per.. nak gi buat zikir munajat.. nanti sawan aku datang balik! huhu.. OUT!!