"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Tuesday, July 29, 2008

BAWAKU TERBANG..



Mata Ke Mata.. Ke Hati
Hati ke Hati.. Hati Hati
Bibir Ke Bibir.. Bicara Janji
Janji ke Janji.. Jadi Luka Hati
Rindu ke Rindu.. Termimpi mimpi
Hari Ke Hari.. nanti ke nanti
menanti pasti.. pasti tersisih
sisiku kini.. kemana

Lalalala lalalalala...



Tetiba plak tingat kat abg kueh bomb melatop kedebomb! Muahaha.. dia nih super hero aka superman versi malaya alaf baru aka juga boyaprend terhebat woo (aku suka! aku suka! pasal satu2nya kawan boya yg aku ada! ekeke).. kadang jadik batman, kdg jadik prof love, kejap karang jadik ustaz baik, kadang jadik papa jahat ala star wars gitu.. nyampah!.. dia ni asal tinggal kat kayangan (ye yo oo jer) .. duk terbang melayang atas awangan mencari dewi cinta.. sampai kesudah mencari jer kerja dia??.. bersahabat baik ngan alibaba merapu kepunden marang sekeper.. adik beradik ngan che awe dongde ala spongebob gitu pon ader.. ahakk.. gelak guling guling.. aku harap dia tak panah aku ngan busur dia.. nanti aku bisa mati! Hehe..

Hmm.. serius aku mmg tak pernah kenal langsung tentang dia.. tapi aku memang happy tahap gila de sawan bila daa kenal dia.. ( ada member aku marah bila sebut sawan! Karang jadik sawan bebetul baru tau! hehe..).. tapi aku rasa macam da kenal lama dia.. awal kenal, aku main terjah jer tegur walau sebetulnya aku nih boleh dikira pemalu yg melampau orangnya.. wakaka.. ni gara gara aura dia yang kuat!.. paling syok tatap wajah dia.. masuk terus dalam hati.. terus terang cakap nih!.. muahaha.. bleh bagi aku inspirasi dalam menulis setiap karya ku.. kira dia nih memang superb arr! Kdg dia nih buat aku sakit hati jer memuja dia.. nyampah! hehehe ( hope dlm realiti awk tetap superb ya? Go.. go.. chaiyuk!! hehe) dan selebihnya tatap arr puisi2 aku yang memuja dia.. malas nak puji bebanyak.. kang dia kembang semangkok tom yam! haha.. hope abg kueh bomb melatop kedebomb tak libas or jirus aku ngan kopi tongkat ali.. mai secawan! Muahaha.. adoii..

Ada orang kata aku nih gila sebab suka pada bayang yang tak nampak??.. hmm.. tiap orang ada berbagai penilaian dan pendapat.. bagi aku, kalau orang tu boleh bagi kegembiraan pada aku.. boleh bawa aku terbang jauh dari dunia gelap ku??.. apa salahnya aku memasang impian? Walau aku tau mungkin impian aku tak sampai kemana.. sekurang ia pernah hadir bawa cahaya dan beri sayap dalam hidup aku!.. yang penting aku mesti bijak mengawalnya.. jangan buat aku jadi rebah semula!.. dan, aku tak pernah nak gantung harap terlalu tinggi untuk dia atau sesiapa pon yang menagih.. coz aku tau taraf aku! dan aku tak pernah nak memaksa dia atau sesiapa pon jua untuk terima aku!.. aku tetap terima kententuan takdir yang tersurat buatku.. aku tetap biarkan ia terbang bebas diawangan.. tanpa sekatan, tanpa kongkongan.. kerna aku cinta kamu!