"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Sunday, January 18, 2009

Antara Kau dan Aku..



Antara kita ada sesuatu…

Perasaan yang sukar diungkapkan

Mahu ku luahkan terasa malu

Ibarat tiada kata-kata

Mampu membentuk bait ayat terindah

Sepertimana aku dambakan

Nukilan puisiku tiada lagi arah

Ia juga turut mengalah

Pada ketandusan kata-kata

Aku pun tersentak

Terasa ada sesuatu menyentap

Sejak kehadiran kau

Kau buat aku termangu

Terpukau tanpa kata

Ada sesuatu antara kita

Aku dapat merasakan

Isyarat itu terlalu kuat

Tapi kau dan aku

Tetap berlagak biasa

Seolah tiada sesuatu antara kita

Kau tersenyum.. aku tersenyum

Namun sesuatu itu tetap melingkari

Antara kau dan aku sama-sama malu…





memula aku nak letak nama penulisnya.. pastuh pikir punya pikir.. biorlah jadi rahsia jer la penulis itu.. ekeke.. kang ada plak yg gossip aku ngan dia ader skandal? payah kang nak tepisss.. hahaha.. gelak guling guling.. mau nanti aku di lempar parang oleh gadis mistik dia? ekeke.. adess..

tapikan aku tetap nak puji gak.. gaya penulisan dia mmg cool dan bersahaja.. first aku baca, aku dah falling in love! hahaha.. kat puisi tuh arr.. tertanya gak.. selama ini dia hanya mencipta puisi berbentuk ketuhanan?.. hehe.. biasa arr aku kan suker skodeng!.. lalala.. sekali kuar puisi ini daa.. hmmm.. kuch kuch hota hai yek??.. hanya penulis jer mampu menjawab.. hehe.. hope happy ending arr jalan cerita love story itew.. kita amin kan yer? hehehe