"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, January 14, 2009

U .. in my dreams.. my world.. CAK! ^_-



I need to know
That I am in your world, that I am in your world, baby
And I've gotta know
That I am in your heart, no matter where you are
Wherever you go, oh baby
I hear you saying that you love me
I feel you touch me in the night
But that don't mean that I mean something
In your life, baby

Whenever you close your eyes
I want it to be my face that you see
When you go to sleep at night
Whenever you dream I want to know
That you're dreaming of me

So, hard to know
Wish I could read your mind, wish I could read your mind
And see in your heart
Am I there, the way you're there with me
You're everywhere with me
Wherever I go, oh baby
Before I give my world completely
And lay my heart down on the line
I need to know it's me you're needing
In your life, baby

Don't you know I'm so in love with you baby
But I need to know how deep your love is for me



hahaha.. terkejutz tak? kita berjaya mencilok "mantera beradu" nih dari blog abg tommy de la page? (sebelum blog itu dilupuskan dgn kejam! buat kali ke-2.. ) lalala.. cam slalu arr.. bila ayat-ayat mengayat itu bisa membuat aku terlarut sama.. pantas aku ambil tanpa minta izin.. hehehe.. walau aku tau itu bukan untuk aku! tp aku peduli apa.. aku nak gak!(psst.. tp ayat2 tuh cam utk aku jer?? hahaha.. biasa arr i'm de' prasan gurl and gedikz la gelipren.. hihihi ).. abg syg marah?? hahaha.. cium kang baru tauu.. lemas kang.. ekeke.. adess.. gelak guling guling.. proottt.. opss.. terkentutz daa.. wakaka..

abg sygg.. (aku da kena karen arr asyik nak sebut "abg syg" jer.. cam badi plak? hehehe.. halal yek? kikiki) tiada yang paling benar seronok dalam hidup aku bila wajah mu ku angaukan.. rasanya tiada yang best melainkan melayan "meroyan" bersama kamu.. hahaha.. hep, kita lamun benda yg positif tau.. x der gitew gitew tau!.. berdosa tau.. Tuhan marah! semuanya dalam kontrol.. hehehe..

memang hairan arr.. banyak sungguh keajaiban berlaku.. kamu datang hampir dekat dan terus menyentuh hingga lubuk paling dalam hati aku.. tika aku sudah hampir jatuh tersungkur.. hampir terbuat aku mahu melepaskan tali layang-layang itu.. saat itu, aku benar rasa bahagia sangat.. aku sangat bahagia bang.. tp, saat bahagia itu aku mahu dakap erat, kau tiba utus kabar duka buat aku!.. aku panik! aku seriau!.. aku benar serabut!!.. dan kesannya habis semua teman2 kena tempias atas kebisuanku.. atas sikap sengal aku ini.. arghh, tika itu aku mmg tidak sehat.. benar tidak sehat! hampir nazak!.. seluruh anggota aku lemah.. aku down teruk! bertambah dgn problem yang sulit!!.. otak aku berat!.. aku demam panas!.. namun, aku tak pernah bilang pada sesiapa teman maya atau kamu.. kerna aku tahu saat itu kau pasti alami sakit lagi teruk berbanding aku begitu dengan "dia".. yup, aku menkaji tiap bilah ayat-ayat kamu.. walau nada kamu penuh gurauan ala nyamfah itu.. ada terbuat aku jeless tau.. huhu.. tp aku dapat membaca kesedihan dihati kamu.. dan, sebab itu aku melayan kamu.. hehe jangan pula kamu fikir yang bukan2 ttg aku ya?.. sebenarnya aku pon malu arr.. larikk.. hehe

abg sygg.. seloka atau gurauan apakah yang diberikan kepada aku ini? akukah punca segala masalah kamu?? akukah penyebab kamu tidak fokus sayang?? akukah penyebab kau.. mungkin masih sedang duduk diatas katil hospital? ya, kamu menyuruh aku mengutus berita "sedih" kepada teman maya agar mendoakan kesejahteraan kamu? tahap kesihatan kamu?.. kamu turut juga meminta aku berdoa untuk kamu.. jangan kata berdoa, surah Yassin pun telah aku hadiahkan buat kamu.. lihat, betapa risaunya aku tentang kamu.. tp mengapa sampai skrg kamu terus senyap?? apa harus aku katakan ttg kamu pada mrk yg bertanya??.. adakah aku ini dipergunakan oleh kamu? jawab bang.. arghh, sebetulnya tak mahu memikir tentang itu.. tapi, selagi kamu terus senyap.. aku akan sentiasa akan memikir yang bukan2.. nak lihat bagaimana aku ini jadi gila babi sayang?.. nah, akan aku pertunjukkan sikap sebenar aku!.. maafkan aku.. maaf lagi kerana menulis ianya disini.. kepercayaan yang kau berikan pada aku masih erat aku genggam hingga kini.. sprt ku katakan disana aku tiada sesiapa.. melain kamu!!.. biarlah aku sepi seketika dari dunia yang memperkenalkan kita itu.. bagiku disitu terlalu banyak la usurpadora lakonan watak manusia.. mungkin sampai masa jua nick aku juga akan terus terhapus.. lenyap!.. ya, tika itu aku nekad terus... mungkin?? tp apa yang kamu nak herankan?.. pasti kamu boleh bertemu lebih ramai lagi yang lebih menggoda dan lebih membahagiakan hati kamu.. lebih setaraf dengan kamu.. benarkan?. maafkan aku.. yup, aku meminati kamu bukan sesiapa kamu itu.. minat ini tak boleh dipaksa bang.. ia lahir pada pandangan mata, terkesan dalam hati.. terus mengalir laju bagaikan arus elektrik dalam tubuhku.. dan bila aku meminati kamu, maka aku telah bersedia dengan sebarang kemungkinan walau aku tahu pasti hati aku bakal terluka.. sebab itu aku tak kisah siapa pon mereka yang rapat atau mendekati kamu.. hanya satu saja yang ku tahu.. aku suka kamu!!.. cinta??.. perlukah aku lafazkan?.. seperti yang pernah ku beritahu pada semua lelaki.. cinta aku hanya pada suamiku.. dialah nanti bakal ku cintai sepenuh hatiku.. biar dia nanti bukan orang yang ku suka!!..

abg sygg.. i miss u.. u are my dreams.. my world.. yup, rasa ini masih kuat mengikat aku! please don't go baby.. segalanya serahkan pada takdir Ilahi.. kita hanya mampu merancang, namun perancangan Allah lebih sempurna.. kita kena redha!.. be strong ok? "A SHOULDER TO CRY ON" ..